Gilbert Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 kjører noe på b-one.net, her er min erfaring + kundeservice alltid svar innen 24 timer, høflig og greit. god oppfølging + brukervennlighet meget enkelt og brukervennlig kontrollpanel med god statistikk + betaling as easy as it gets.... - oppetid det har forbedret seg, men fremdeles er det mellom 3 og 5% nedetid. det er faktisk for mye etter mitt skjønn - crown jobs...som jeg har slitt med, fungerer ikke. kjører php og mysql, det er helt nydelig. alt i alt: virker ryddig, de forteller riktig nok ikke at prisen på domeneleiet går opp med 100kr etter et år (husker ikke eksakt ny pris), og oppetiden er dårlig, men var mye værre før. De svarer alltid i tide, og bryr seg fint lite med hva du gjør på websiden. Go for it Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 kjører noe på b-one.net, her er min erfaring Og erfaringen din er god. Det er web10.nu bare med hele pakken. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvorfor ikke bare sette seg opp en egen server da? da er det mye enklere å endre server-side språkene sine innstillinger osv... Så kjøper du bare et domene hos for eksempel www.fastname.no eller www.123webhotell.no .. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvorfor ikke bare sette seg opp en egen server da? da er det mye enklere å endre server-side språkene sine innstillinger osv... Så kjøper du bare et domene hos for eksempel www.fastname.no eller www.123webhotell.no .. Fordi man gjerne vil ha litt hastighet på siden. Da må man evetuelt ha kjapp linje UT.... Hvis det er mye trafikk vil det jo og gå utover din linje og hastighet. Men som sagt har man mulighet og kunnskap såer jo dettte det beste Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Hvorfor ikke bare sette seg opp en egen server da? da er det mye enklere å endre server-side språkene sine innstillinger osv... Jah *Mye* Hvis du ikke har <5/10Mbit, så kan du gå å legge deg. Edit: Har du under det, kommer du til å slå av serveren etter 3 sidevisninger. Endret 16. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) 1. vil IKKE anbefale å hoste sider hos noen som kjører webhosting og shell FRA SAMME SERVER.. 2. Fri bruk er i mange tilfeller IKKE BRA!!! ofte har da serveren (eller serversenteret) en gitt båndbredde de kan bruke (1mb, 2mb, 10mb, 100mb, etc..) som alle som hoster der deler på.. jo flere som da bruker serveren, jo tregere går det, og du kan risikere å ha en DRIIIIIT-TREG side.. (temaet har vært gjennganger i de fleste store utenlandske hostingforumene f.eks. hosthideout.com) 3. Medeier i hosting-firma.. 5GB er ikke SÅ mye.. 4. du får hva du betaler for.. prøv gjerne et google søk på "aktuellhostingtilbyder + review".. får ofte mye interresant fram.. vil bare si LYKKE TIL! Endret 17. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
numberonehost.no Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 stemmer det cfenzo Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) først registrerer du en konto på http://www.freesql.org for gratis mysql. Så åpner du en konto på frac.dk, en på home.no.net (start.no), en på home.no, en på websamba.com osv. helt til du har 120 mb så åpner du et gratis domene hos .tk pris=gratis Endret 18. januar 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 først registrerer du en konto på http://www.freesql.org for gratis mysql.Så åpner du en konto på frac.dk, en på home.no.net (start.no), en på home.no, en på websamba.com osv. helt til du har 120 mb så åpner du et gratis domene hos .dot pris=gratis Problemet blir jo bare det at hastigheten og kvaliteten på tjenesten er helt ræva Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det er også ingen vits å registrere seg hos freesql.org når mySQL følger med frac.dk-pakken. Forøvrig har ingen gratis webhost god oppetid og hastighet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Det er også ingen vits å registrere seg hos freesql.org når mySQL følger med frac.dk-pakken. Forøvrig har ingen gratis webhost god oppetid og hastighet. Så sant, så sant. Registrer deg hos b-one, betal fra 10 kroner i måneden og få en tjenestesom fungerer. EDIT: 1000 innlegg Endret 18. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) EDIT: 1000 innlegg Bare 337 innlegg igjen... EDIT: Nå må jeg si jeg ble _veldig_ fristet til å regge meg hos b-one. 220 kr. per anno for 125 MB plass, dotcom-domene, ingen trafikk-begrensning, mySQL, PHP4, mail osv... Endret 18. januar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 EDIT: Nå må jeg si jeg ble _veldig_ fristet til å regge meg hos b-one. 220 kr. per anno for 125 MB plass, dotcom-domene, ingen trafikk-begrensning, mySQL, PHP4, mail osv... 125MB Det var ikke mye å skryte over, skjønt skal du bare bruke det til en enkel hjemmeside uten masse nedlastbare filer holder det vel, men slik som jeg som benytter 7-8 subs på hvert domene hadde det vært alt for lite. Kan være noe å tenke over... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 EDIT: Nå må jeg si jeg ble _veldig_ fristet til å regge meg hos b-one. 220 kr. per anno for 125 MB plass, dotcom-domene, ingen trafikk-begrensning, mySQL, PHP4, mail osv... 125MB Det var ikke mye å skryte over, skjønt skal du bare bruke det til en enkel hjemmeside uten masse nedlastbare filer holder det vel, men slik som jeg som benytter 7-8 subs på hvert domene hadde det vært alt for lite. Kan være noe å tenke over... Min side kjører fint på 25MB. Har et forum med 2k innlegg, en hjemmeside, diverse andre greier for å teste PHP, og har hittil brukt 7-8MB. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Må nesten hive meg med i debatten her og forsvare Serve-The-World. De hoster 2 domener for meg, og jeg må si de gutta gjør en strålene jobb. Har en side på 500 MB/5 BG transfer og en annen side på 1 GB/10 GB transfer. Betaler 208,- kr i kvartalet totalt for begge sidene. Har ennå ikke opplevd at noen data fra siden har blitt tapt eller at nedetiden har vært noe å klage på-- om det i det hele tatt har vært noen nedetid.. Anbefaler Serve The World jeg.. Se http://www.servetheworld.no Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har aldri hatt problemer med frac jeg siden min (http://gatebiler.frac.dk) tar ikke her en 8-9 mb så 125 bør jo holde i massevis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har aldri hatt problemer med frac jeg frac har store problemer for tiden. Webmaster har tullet med settings, og gjort slik at alle forms med method="post" går til "siden kan ikke vises". Litt irriterende på et forum? Webmaster er forøvrig "forsvunnet". Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) skal vi begynne med host-reklame her? [ AD ] Max studios url: max-studios.net priser fra: $65 (448,- NOK) /året støtter: php, jsp, cfm, wap/wml, perl/cgi, mysql, postgresql, frontpage, apache asp. support: 24/7 email support oppetid: foreløpig 100% (skal aldri si 100% oppetid GARANTERT.. alltid en sjans for at man kan være nede i 1-2 min i løpet av et år..) controlpanel: cpanel ingen restriksjoner på filstørrelser og typer.. [/ AD ] hatt alle sidene mine på serveren en god stund nå, og ingen problemer så langt.. (og hvis du ikke skjønte det.. moi er deleier/admin.. ) EDIT> og.. ja.. mulighet for faktura/nettbank innad i norge Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.2advanced.net <= 1337 webhost! Berre å sjå på bilda av serverrommet så blir du overbevist Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hehehee.. sant det arve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå