Gå til innhold

Leie domene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.numberonehost.com har funket for meg, billig, støtter det meste av det som støttes kan, gutta bor i stavangerområdet, hvilket tilsier at du kan få support på modersproget om dette skulle være ønskelig, tja i det hele tatt, jeg er fornøyd... men så har jeg ikke prøvd andre dah....

sånn helt uten at det hadde noe med webdesign å gjøre.....

Lenke til kommentar
Sagt det før, og sier det igjen;

ServeTheWorld! Slå til på deres QXL-tilbud.

virker bra, men hvis en overskrider grensen for dataoverføring, kommer ikke besøkende inn på siden før neste mnd?

hvordan er det vanlig å betale for en slik tjeneste? regning i posten?

bruker du denne PoleCat, gode erfaringer? oppetid?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

virker bra, men hvis en overskrider grensen for dataoverføring, kommer ikke besøkende inn på siden før neste mnd?

Har enda ikke overskredet grensen p 5GB transfer i mnd, så det vet jeg ærlig talt ikke. Jeg betaler en gang i året (kr 400.-), men akkurat det er jeg nokså sikker på at du kan velge selv.

Oppetiden skal vel være garatert 99,3%. Klarer de ikke det, slipper du å betale den måneden. Har ikke vært borti dette heller enda.

Har bare gode erfaringer, om ikke hadde jeg vel sannsynligvis ikke anbefalt dem. ;)

Ubegrenset med subdomener og e-post kontoer er grunnen til at jeg valgte dem.

Kundeservice er upåklagelig! :thumbs:

Mer kan du lese på faq.servetheworld.net.

Lenke til kommentar

Har enda ikke overskredet grensen p 5GB transfer i mnd, så det vet jeg ærlig talt ikke. Jeg betaler en gang i året (kr 400.-), men akkurat det er jeg nokså sikker på at du kan velge selv.

Oppetiden skal vel være garatert 99,3%. Klarer de ikke det, slipper du å betale den måneden. Har ikke vært borti dette heller enda.

Har bare gode erfaringer, om ikke hadde jeg vel sannsynligvis ikke anbefalt dem. ;)

Ubegrenset med subdomener og e-post kontoer er grunnen til at jeg valgte dem.

Kundeservice er upåklagelig! :thumbs:

Mer kan du lese på faq.servetheworld.net.

MÅ bare si meg enig her... bare å velge deres tilbud på QXL

Kjenner mange som har det nå, som sagt før også en som driver webshop...

Og veit du hvor MYE 5 GB trafikk er??? MY

Jeg "hoster" et forum og et gallery for en supporter klubb, og har enda ikke opplevde at sidene min har blitt stengt ut mnd.....

Slå til

Tror heller ikke kammerat har noe problemer..... Og ja han har trafikk og selger

Lenke til kommentar
Og veit du hvor MYE 5 GB trafikk er??? MY

fullt klar over det. :roll:

Ikke når man skal lage en "internnasjonal" side (Norsk, kurdisk, tysk, og engelsk, og norsk). Jeg skal legge ut LOVLIG!!! musikk (gidder ikke diskusjon på det) og da tror jeg jeg velger B-One.net jeg. jeg kan kanskje lage en konto på home.no også, da blir det 20 mb mer, ellers kan jeg prøve å finne noen bra steder hvor man kan hoste gratis.

Vennlig hilsen Torgeir Ø.

Lenke til kommentar

Men der er bare 30 MB, og det er aaaaalt for lite. Jeg skal ha en "samling" av kurdisk musikk (egentlig for en kurdisk venn) som går ann å laste ned på hjemmesiden til artistene (forresten, de er verdensberømte, Kamkars somspilte under Nobels Fredpris). Så 100 MB, om det skulle vært lite!!

Med andre ord: Minst 100 MB lagringsplass, ubegrenset nedlasting og MySQL.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
www.numberonehost.com har funket for meg, billig, støtter det meste av det som støttes kan, gutta bor i stavangerområdet, hvilket tilsier at du kan få support på modersproget om dette skulle være ønskelig, tja i det hele tatt, jeg er fornøyd... men så har jeg ikke prøvd andre dah....

sånn helt uten at det hadde noe med webdesign å gjøre.....

Enig i dem, det beste er jo at dem svarer til alle døgnets tider, thumbs up for that :thumbup:

Lenke til kommentar
tror ikke det ble nevnt mysql før, men i alle fall kan du jo legge noen filer her og noen filer der. hvis du ikke vil kjøpe webplass...

Det er sant, jeg nevnte ikke det, og glemte å skrive at det ikke var viktig.

Men du sier "noen filer her og filer der", det er jo kjedelig, og vanskelig å ha filer den serveren, også på den og den og den....

Vet ingen om et bra server, gjerne med bra oppetid, og ca. 50 MB plass gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...