riaahater Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hallo. Jeg har bestemt meg, og jeg skal kjøpe domene. Vet dere steder hvor jeg kan kjøpe billige fullpakinger (med minst 120 MB plass og domene)?? Jeg har så gjerne lyst til å ha eget domene og serverplass. Jeg har leta og finni B-One.net (http://www.b-one.net) hvor jeg var fornøyd med prisen og funskjonene. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg kan anbefale godaddy for aa registrere domenet og angrycows for hosting. Begge har overkommelige priser. Endret 12. desember 2003 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 www.numberonehost.com har funket for meg, billig, støtter det meste av det som støttes kan, gutta bor i stavangerområdet, hvilket tilsier at du kan få support på modersproget om dette skulle være ønskelig, tja i det hele tatt, jeg er fornøyd... men så har jeg ikke prøvd andre dah.... sånn helt uten at det hadde noe med webdesign å gjøre..... Lenke til kommentar
numberonehost.no Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 takk dino Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sagt det før, og sier det igjen; ServeTheWorld! Slå til på deres QXL-tilbud. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Sagt det før, og sier det igjen;ServeTheWorld! Slå til på deres QXL-tilbud. virker bra, men hvis en overskrider grensen for dataoverføring, kommer ikke besøkende inn på siden før neste mnd? hvordan er det vanlig å betale for en slik tjeneste? regning i posten? bruker du denne PoleCat, gode erfaringer? oppetid? Endret 13. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 www.web10.nu hva med å slenge med en liten begrunnelse og? hvis du her erfaringer med de. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hva med å slenge med en liten begrunnelse og? hvis du her erfaringer med de. Prisen Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Men på den serveren skal jeg ha musikkfiler jeg har laget, og maaange andre gratisfiler, så det kommer nok til å bli litt traffik der, kan noen anbefale meg steder der man ikke har begrensing? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sagt det før, og sier det igjen;ServeTheWorld! Slå til på deres QXL-tilbud. virker bra, men hvis en overskrider grensen for dataoverføring, kommer ikke besøkende inn på siden før neste mnd? hvordan er det vanlig å betale for en slik tjeneste? regning i posten? bruker du denne PoleCat, gode erfaringer? oppetid? Har enda ikke overskredet grensen p 5GB transfer i mnd, så det vet jeg ærlig talt ikke. Jeg betaler en gang i året (kr 400.-), men akkurat det er jeg nokså sikker på at du kan velge selv. Oppetiden skal vel være garatert 99,3%. Klarer de ikke det, slipper du å betale den måneden. Har ikke vært borti dette heller enda. Har bare gode erfaringer, om ikke hadde jeg vel sannsynligvis ikke anbefalt dem. Ubegrenset med subdomener og e-post kontoer er grunnen til at jeg valgte dem. Kundeservice er upåklagelig! Mer kan du lese på faq.servetheworld.net. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sagt det før, og sier det igjen;ServeTheWorld! Slå til på deres QXL-tilbud. virker bra, men hvis en overskrider grensen for dataoverføring, kommer ikke besøkende inn på siden før neste mnd? hvordan er det vanlig å betale for en slik tjeneste? regning i posten? bruker du denne PoleCat, gode erfaringer? oppetid? Har enda ikke overskredet grensen p 5GB transfer i mnd, så det vet jeg ærlig talt ikke. Jeg betaler en gang i året (kr 400.-), men akkurat det er jeg nokså sikker på at du kan velge selv. Oppetiden skal vel være garatert 99,3%. Klarer de ikke det, slipper du å betale den måneden. Har ikke vært borti dette heller enda. Har bare gode erfaringer, om ikke hadde jeg vel sannsynligvis ikke anbefalt dem. Ubegrenset med subdomener og e-post kontoer er grunnen til at jeg valgte dem. Kundeservice er upåklagelig! Mer kan du lese på faq.servetheworld.net. MÅ bare si meg enig her... bare å velge deres tilbud på QXL Kjenner mange som har det nå, som sagt før også en som driver webshop... Og veit du hvor MYE 5 GB trafikk er??? MY Jeg "hoster" et forum og et gallery for en supporter klubb, og har enda ikke opplevde at sidene min har blitt stengt ut mnd..... Slå til Tror heller ikke kammerat har noe problemer..... Og ja han har trafikk og selger Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Og veit du hvor MYE 5 GB trafikk er??? MY fullt klar over det. Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Og veit du hvor MYE 5 GB trafikk er??? MY fullt klar over det. Ikke når man skal lage en "internnasjonal" side (Norsk, kurdisk, tysk, og engelsk, og norsk). Jeg skal legge ut LOVLIG!!! musikk (gidder ikke diskusjon på det) og da tror jeg jeg velger B-One.net jeg. jeg kan kanskje lage en konto på home.no også, da blir det 20 mb mer, ellers kan jeg prøve å finne noen bra steder hvor man kan hoste gratis. Vennlig hilsen Torgeir Ø. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 vil anbefale start.no (home.no.net) (koster 10 kr, men god oppetid og kundeservice). Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Men der er bare 30 MB, og det er aaaaalt for lite. Jeg skal ha en "samling" av kurdisk musikk (egentlig for en kurdisk venn) som går ann å laste ned på hjemmesiden til artistene (forresten, de er verdensberømte, Kamkars somspilte under Nobels Fredpris). Så 100 MB, om det skulle vært lite!! Med andre ord: Minst 100 MB lagringsplass, ubegrenset nedlasting og MySQL. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 tror ikke det ble nevnt mysql før, men i alle fall kan du jo legge noen filer her og noen filer der. hvis du ikke vil kjøpe webplass... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 www.numberonehost.com har funket for meg, billig, støtter det meste av det som støttes kan, gutta bor i stavangerområdet, hvilket tilsier at du kan få support på modersproget om dette skulle være ønskelig, tja i det hele tatt, jeg er fornøyd... men så har jeg ikke prøvd andre dah.... sånn helt uten at det hadde noe med webdesign å gjøre..... Enig i dem, det beste er jo at dem svarer til alle døgnets tider, thumbs up for that Lenke til kommentar
jrz Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg bruker web10.dk til hosting.. blir fakturert for hvert hele år. nå skal jeg betale for neste år. 120 kr for 12mnd med 100mb, ubeg. pop, ubeg. subdomener, php, mysql og fri trafikk. det funker for meg Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 tror ikke det ble nevnt mysql før, men i alle fall kan du jo legge noen filer her og noen filer der. hvis du ikke vil kjøpe webplass... Det er sant, jeg nevnte ikke det, og glemte å skrive at det ikke var viktig. Men du sier "noen filer her og filer der", det er jo kjedelig, og vanskelig å ha filer den serveren, også på den og den og den.... Vet ingen om et bra server, gjerne med bra oppetid, og ca. 50 MB plass gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå