Josten Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Fikk ganske lyst på den skjermen. Men det at den mangler dvi og at den virker ikke heeeelt safe, gjør at jeg nok kjøper en hyundai Q17 i stedet (hvis jeg skal ha lcd da). Koster "bare" 450kr mer. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) takk, det eneste jeg ventet på var ekstern dvd brenner.og der kom den inn (barbara.no) 400 kr billigere enn den jeg skulle bestille fra mpx men støtter den - og +, lite info på den Hvis du ser på spesifikasjonene på barbara.no ser du at den støtter begge formater. Julekalender 2003 - Dag 13 lite info om den hadde usb 2.o, men bestiller . så en får se leste akkurat webshoperfaringer, så kanskje en bør styre unna Endret 13. desember 2003 av EG-s Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ligner litt på denne skjermen fra komplett.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&view=detailed hvilken er best? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg leste ikke hele tråden ordentlig, men kanskje denne linken kan være til noe hjelp når det gjelder de 16ms. 17 Inch Monitors with 16 and 20 ms: Part IV spes litt ned på siden: "16 ms: Beware!". Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) ligner litt på denne skjermen fra komplett.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&view=detailed hvilken er best? Aner ikke noe om dagens tilbud, men jeg har den LG-skjermen, og jeg elsker den! Hw.no har testet den, så du kan alltids sjekke der også. edit: Oooops, var litt kjapp. Jeg har den dyrere versjonen av LG-skjermen, L1710B. Har ikke prøvd L1710S Endret 13. desember 2003 av Naigewron Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Iiyama er en meget annerkjent produsent av skjermer, og det er hwb.no som er importør av disse skjermene til Norge. Skal rose hwb.no for at de har vært meget positive til mine henvendelser og sender meg flere skjermer for test i Januar. Når det er sakt må jeg dessverre gi tommelen ned for dagens tilbud. Denne skjermen har ikke DVI og det er ALT FOR DÅRLIG. Min mening er at alle LCD-skjermer må ha dette i dag. Når det gjelder øvrige specks følger Iiyama både TCO og ISO 13406-2 class 2. De tillater altså opp til 4 døde piksler på skjermen, hvor samtlige subpiksler har ryki, dvs: den er helt svart. Men siden den følger ISO 13406-2 har den fått et kvalitetsstempel. Jeg tviler ikke på at specksa stemmer på den her skjermen, og den har et TN + Film pamel som i dag er de raskeste panela (har andre bakdeler enn eks s-ips panel). Når det gjelder responstid er denne på 16 ms i sort/hvitt. Kommer det andre farger inn i bilde kan denne øke betraktelig Denne skjermen passer for de som har et gammelt system med skjermkort uten DVI, nesten 80 % av databrukerne her i Norge. Men å komme å droppe denne til en elite som oss er helt feil. Sorry hwb denne passer ikke i en kalender for geeks og nerds som oss. Vi vil ha det bedre..... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 16 ms responstid, er ganske bra, en skjerm for de mer hardcore gamerne Når det står 1280x1024 på oppløsning, er det optimal eller høyeste? Syns jeg ikke her penger Optimal og høyeste er samme oppløsning på lcd-skjermer. Da synes jeg det trekker litt ned /me like høy oppløsning. ikke for å være slem eller virke overlegen, men hvordan trekker det ned at en 17" LCD-skjerm ikke har høyere oppløsning enn noen andre eksisterende 17" LCD-skjermer? syns du den virker dårlig fordi den ikke bare støtter 1280x1024 slik som alle andre 17"'ere gjør? bertie Klarer ikke LCD skjermer så høy oppløsning som CRT? Hmm, da lærte jeg noe nytt idag Lenke til kommentar
Hardwarebutikken Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Når det er sakt må jeg dessverre gi tommelen ned for dagens tilbud. Denne skjermen har ikke DVI og det er ALT FOR DÅRLIG. Min mening er at alle LCD-skjermer må ha dette i dag.Denne skjermen passer for de som har et gammelt system med skjermkort uten DVI, nesten 80 % av databrukerne her i Norge. Men å komme å droppe denne til en elite som oss er helt feil. Sorry hwb denne passer ikke i en kalender for geeks og nerds som oss. Vi vil ha det bedre..... Hei dere. Har lest tråden med stor interesse og beklager at vi har valgt ett produkt som ikke faller i smak. Dog kan vi kan ikke treffe hver gang vi heller, vi har forsøkt å velge produkter til vår julekalender med omhu og føler at vi har truffet de aller fleste dager hittil i desember. F.eks. mener vi det andre produktet vi kjører i dag er ett veldig godt tilbud. Årsaken til at vi ikke kunne tilby en skjerm med DVI til en god pris er at det er svært dårlig tilgjengelighet på LCD-skjermer om dagen, noe denne artikkelen forteller litt om http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4155 Men, vi skal forsøke å finne en skjerm med DVI senere i desember, beklager "tabben".. Med ønske om en fortsatt god jul fra Hwb.no Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 MEGET bra hwb!! Faktisk har dere vist så mye interesse i oss brukere her på forumet at jeg skal benytte dere ved neste anledning. Imponerende at dere også besvarer oss her Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dette er altså det andre tilbudet: http://www.hwb.no/aspx/publisher/showarticle.aspx?aid=144 En 250GB s-ata disk. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 noe som faktisk er et MEGET godt tilbud... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Tror jeg har en ny favorittwebshop Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Meget bra 2. tilbud ja. Liker denne sjappa mer og mer Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Tror jeg har en ny favorittwebshop Enig! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bra at de svarer, det krever så lite å gjøre oss brukere fornøyde En liten post og du får plutselig flere kunder, snakk om bra direkte reklame. Venter spent på den neste LCD skjermen. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 noe som faktisk er et MEGET godt tilbud... Uff, disse gode tilbudene kommer til å blakke meg helt Hwb.no har mange meget gode tilbud, og når andre butikker har gode tilbud til tider også, blir det all for dyrt. Tilbudet på harddisken frister ekstremt. Noen som har noe å si om harddisken? Tester, erfaringer el.? Litt dumt at det er s-ata. Har planer om å kjøpe et harddisk-kabinett. Får man tak i slike kabinett som støtter s-ata? Har hittill bare sett ide-harddisk-kabinett. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) vel, barbara.no hadde tilbud fra amraam.no. lite-on extern dvd brenner til 1599 som jeg bestilte Amraam PC Ordrebekreftelse Fakturaadresse Bestillingsdato 12/13/2003 Leveringsform Post Betalingsform Kontant Deres ref. Deres e-post Telefon: Produktnr. Beskrivelse Antall Pris Pris inkl mva Total pris 638211 LITE-ON 4X2X12XDVD DUAL RW EXT LDW-411SX-02C USB Retail 1 1289,52 1599,00 1599,00 Veiledende frakt 95,00 Oppkravsgebyr 50,00 Pris inkl mva NOK 1744,00 Amraam PC Fredensborgveien 24, Bygg J 0177 OSLO 981 996 518 MVA Telefon: 22 11 14 89 E-post: [email protected] Internett: http://www.amraam.no Vel denne har en enda ikke fått, sendte en mail til dem rundt 20-26\ -12 fikk svar 6 januar Hei og Godt Nytt År! Disse brennerne kommer inn til oss på onsdag og skal bli sendt da så det betyr igjen at den skal være hos deg i slutten av denne uken, håper det går bra for din del, ting har jo tatt litt tid nå på grunn av jul og nyttår. Vennlig hilsen Salgsavdelingen vel, det er det siste en har hørt, og i dag har det akkurat rukket å bli 16.01 må si det er en stund siden en har vært optimistisk på å få en postlapp i kassa. må bare nevne at på webshopen så er ikke noe oppdatert, står fortsatt ventes inn den 19. skjønner nå hvor de ikke sier hvilken mnd. Endret 16. januar 2004 av EG-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå