Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk, det eneste jeg ventet på var ekstern dvd brenner.

og der kom den inn (barbara.no) 400 kr billigere enn den jeg skulle bestille fra mpx

men støtter den - og +, lite info på den

Hvis du ser på spesifikasjonene på barbara.no ser du at den støtter begge formater.

Julekalender 2003 - Dag 13

lite info om den hadde usb 2.o, men bestiller . så en får se

leste akkurat webshoperfaringer, så kanskje en bør styre unna

Endret av EG-s
Lenke til kommentar
ligner litt på denne skjermen fra komplett.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&view=detailed

hvilken er best?

Aner ikke noe om dagens tilbud, men jeg har den LG-skjermen, og jeg elsker den! Hw.no har testet den, så du kan alltids sjekke der også.

edit: Oooops, var litt kjapp. Jeg har den dyrere versjonen av LG-skjermen, L1710B. Har ikke prøvd L1710S

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar

Iiyama er en meget annerkjent produsent av skjermer, og det er hwb.no som er importør av disse skjermene til Norge. Skal rose hwb.no for at de har vært meget positive til mine henvendelser og sender meg flere skjermer for test i Januar.

Når det er sakt må jeg dessverre gi tommelen ned for dagens tilbud. Denne skjermen har ikke DVI og det er ALT FOR DÅRLIG. Min mening er at alle LCD-skjermer må ha dette i dag.

Når det gjelder øvrige specks følger Iiyama både TCO og ISO 13406-2 class 2.

De tillater altså opp til 4 døde piksler på skjermen, hvor samtlige subpiksler har ryki, dvs: den er helt svart.

Men siden den følger ISO 13406-2 har den fått et kvalitetsstempel. Jeg tviler ikke på at specksa stemmer på den her skjermen, og den har et TN + Film pamel som i dag er de raskeste panela (har andre bakdeler enn eks s-ips panel). Når det gjelder responstid er denne på 16 ms i sort/hvitt. Kommer det andre farger inn i bilde kan denne øke betraktelig :(

Denne skjermen passer for de som har et gammelt system med skjermkort uten DVI, nesten 80 % av databrukerne her i Norge. Men å komme å droppe denne til en elite som oss er helt feil. Sorry hwb denne passer ikke i en kalender for geeks og nerds som oss. Vi vil ha det bedre.....

Lenke til kommentar
16 ms responstid, er ganske bra, en skjerm for de mer hardcore gamerne :D Når det står 1280x1024 på oppløsning, er det optimal eller høyeste? Syns jeg ikke her penger

Optimal og høyeste er samme oppløsning på lcd-skjermer.

Da synes jeg det trekker litt ned :( /me like høy oppløsning.

ikke for å være slem eller virke overlegen, men hvordan trekker det ned at en 17" LCD-skjerm ikke har høyere oppløsning enn noen andre eksisterende 17" LCD-skjermer? syns du den virker dårlig fordi den ikke bare støtter 1280x1024 slik som alle andre 17"'ere gjør? :)

bertie

Klarer ikke LCD skjermer så høy oppløsning som CRT? Hmm, da lærte jeg noe nytt idag :D

Lenke til kommentar
Når det er sakt må jeg dessverre gi tommelen ned for dagens tilbud. Denne skjermen har ikke DVI og det er ALT FOR DÅRLIG. Min mening er at alle LCD-skjermer må ha dette i dag.

Denne skjermen passer for de som har et gammelt system med skjermkort uten DVI, nesten 80 % av databrukerne her i Norge. Men å komme å droppe denne til en elite som oss er helt feil. Sorry hwb denne passer ikke i en kalender for geeks og nerds som oss. Vi vil ha det bedre.....

Hei dere. Har lest tråden med stor interesse og beklager at vi har valgt ett produkt som ikke faller i smak. Dog kan vi kan ikke treffe hver gang vi heller, vi har forsøkt å velge produkter til vår julekalender med omhu og føler at vi har truffet de aller fleste dager hittil i desember. F.eks. mener vi det andre produktet vi kjører i dag er ett veldig godt tilbud. Årsaken til at vi ikke kunne tilby en skjerm med DVI til en god pris er at det er svært dårlig tilgjengelighet på LCD-skjermer om dagen, noe denne artikkelen forteller litt om http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4155

Men, vi skal forsøke å finne en skjerm med DVI senere i desember, beklager "tabben"..

Med ønske om en fortsatt god jul fra Hwb.no :xmas:

Lenke til kommentar
noe som faktisk er et MEGET godt tilbud...

Uff, disse gode tilbudene kommer til å blakke meg helt :no:

Hwb.no har mange meget gode tilbud, og når andre butikker har gode tilbud til tider også, blir det all for dyrt.

Tilbudet på harddisken frister ekstremt. Noen som har noe å si om harddisken? Tester, erfaringer el.?

Litt dumt at det er s-ata. Har planer om å kjøpe et harddisk-kabinett. Får man tak i slike kabinett som støtter s-ata? Har hittill bare sett ide-harddisk-kabinett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vel, barbara.no hadde tilbud fra amraam.no.

lite-on extern dvd brenner til 1599

som jeg bestilte

Amraam PC Ordrebekreftelse

Fakturaadresse

Bestillingsdato 12/13/2003

Leveringsform Post

Betalingsform Kontant

Deres ref.

Deres e-post

Telefon:

Produktnr. Beskrivelse Antall Pris Pris inkl mva Total pris

638211 LITE-ON 4X2X12XDVD DUAL RW EXT LDW-411SX-02C USB Retail 1 1289,52 1599,00 1599,00

Veiledende frakt 95,00

Oppkravsgebyr 50,00

Pris inkl mva NOK 1744,00

Amraam PC

Fredensborgveien 24, Bygg J 0177 OSLO

981 996 518 MVA

Telefon: 22 11 14 89

E-post: [email protected]

Internett: http://www.amraam.no

Vel denne har en enda ikke fått, sendte en mail til dem rundt 20-26\ -12

fikk svar 6 januar

Hei og Godt Nytt År!

Disse brennerne kommer inn til oss på onsdag og skal bli sendt da så det

betyr igjen at den skal være hos deg i slutten av denne uken, håper det går

bra for din del, ting har jo tatt litt tid nå på grunn av jul og nyttår.

Vennlig hilsen

Salgsavdelingen

vel, det er det siste en har hørt, og i dag har det akkurat rukket å bli 16.01

må si det er en stund siden en har vært optimistisk på å få en postlapp i kassa.

må bare nevne at på webshopen så er ikke noe oppdatert, står fortsatt ventes inn den 19.

skjønner nå hvor de ikke sier hvilken mnd.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...