Gå til innhold

The Getaway, 150kr (PS2)

razh0r

Anbefalte innlegg

Ser at The Getaway koster 150kr på Elkjøp. Lurer på om noen har erfaringer på det spillet!
Har akkurat 150kr i lommeboka nå (er fattig) så hadde jeg helst lyst til å kjøpe ett spill som jeg kan kose meg med på lørdagskvelden! ;)

Noen andre som har spillet! Er det bra?

Takker for svar!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det hos en fyr før i tiden, virket ganske kult. Tror jeg kjøper det, spørs hva annet jeg finner på tilbud til 150 kroner..

EDIT: Et annet problem er jo at jeg kun er 14.. Må vel vente til mandag da broren min kommer hjem!

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar

Bra spill når du har kommet litt inn i det. Kontrollene og kameravinklene til fots er ganske dårlige, men når du blir vant til det så funker det sånn passe. Må ikke gi opp i starten selv om du blir ganske forbanna på kontrollene. Jeg synes det ble veldig kult etterhvert. Bilkjøringsbiten og handlinga er veldig bra.

Lenke til kommentar
Bra spill når du har kommet litt inn i det. Kontrollene og kameravinklene til fots er ganske dårlige, men når du blir vant til det så funker det sånn passe. Må ikke gi opp i starten selv om du blir ganske forbanna på kontrollene. Jeg synes det ble veldig kult etterhvert. Bilkjøringsbiten og handlinga er veldig bra.

Er helt enig i det du sier.Irritert meg over hvor dårlig styringen er men ble bedre etterhvert :thumbup:

Lenke til kommentar
Har hatt det liggende i noen måneder nå, og jeg kan ikke si jeg er veldig imponert. Men likevel, dersom du har en hel kveld og litt tålmodighet til å lære det å kontrollere skikkelig kan du komme til å få det morsomt utover kvelden:)

..og til deg jackson; :mad:

:blush: Se på innlegget hans.

ta denne situasjonen:

Du sender en sms til en venn for og fortelle han at du ikke har penger på kortet.

Eller at en spør om han kan låne penger av deg, så sier du at du er helt blakk og ikke eier penger, og mens han ser på så kjøper du en splitter ny BMW.. :p

Lenke til kommentar
Har hatt det liggende i noen måneder nå, og jeg kan ikke si jeg er veldig imponert. Men likevel, dersom du har en hel kveld og litt tålmodighet til å lære det å kontrollere skikkelig kan du komme til å få det morsomt utover kvelden:)

..og til deg jackson;  :mad:

:blush: Se på innlegget hans.

ta denne situasjonen:

Du sender en sms til en venn for og fortelle han at du ikke har penger på kortet.

Eller at en spør om han kan låne penger av deg, så sier du at du er helt blakk og ikke eier penger, og mens han ser på så kjøper du en splitter ny BMW.. :p

Det ville vært litt dumt å bare startet en tråd uten å svare før neste dag uten å si ifra synes nå jeg..

Uansett, det ble en musematte (kostet 30,- på Datakjeden/Komplett) og 25 CD-R Plater.. Fornøyd jeg, musematten var digg! :thumbs:

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har The getaway. Spillet er absolut verdt 150 kr. En latterlig lav pris. Jeg ga ca 550, noe jeg ikke angrer på. Grafikken er overlegent god. Det ligner pc grafikk. Faktisk litt som Mafia, viss du har prøvd det. Oppdragene er veldig tøffe og varierte. Du får også se filmer mellom hvert oppdrag, slik at du forstår handlingen. Storveis! Noen av oppdragene er store og råe. Det er atpåtill ekte bilmerker. Ikke som gta, som kun har fantasi biler. Nissan skyline gtr, tvr, opel vectta m.m er noe du kan forvente deg. Byggningene er også godt designet. Enda en gang, dette er bra!! :thumbup:

Endret av Kaepora
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...