Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruk av kondom når man har forhud og pre-cum?

Anbefalte innlegg

Usikker på om jeg føler at det er bare meg, men har normalt til kanskje litt mye forhud "løs" hud rundt kuken. i tillegg får jeg ganske mye "pre-cum" når jeg har sex.  Bruk av kondom føler jeg blir veldig ødeleggende når det kommer til sex.  helt i starten går det greit. men når det begynner å bli litt "pre-cum" i kondomen  føler jeg ikke at det funker. Kondomen erstatter musen hennes og jeg føler jeg knuller kondomen. Selv om jeg klarer å komme føler jeg at det er ødeleggende for henne siden kondomen mer eller mindre blir på samme sted og ikke skaper friksjon.  Bruker den strammeste kondomen som jeg får på når jeg har full ereksjon.

Jeg er ikke i et langvarig forhold, så prevensjon med partnere er viktig, har mest ONS. men begynner å bli usikker. Ender ofte med at jeg fingrer eller bruker munnen for å få henne til å komme. 

Noen som skjenner seg igjen eller har råd? 

Anonymous poster hash: 2dfc2...417
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ender ofte med at jeg fingrer eller bruker munnen for å få henne til å komme.

Så og så ingen jenter kommer av bare penetrering, så ingen ting unormalt i dette.

Kjøp en "Ultimate Standard Fit Condom Sampler - 24 Standard Fit" eller tilsvarende fra luckybloke.com, da får du masse forskjellige kondomer og kan finne en som passer deg. Anonymous poster hash: 4109e...b56

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...