Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Vinner nok en kamp kun på effektivitet. Underholdningsverdien er ca null. Ingen fyrverkeri av en kamp nei, men var da en del glimt av gode ting her og der. Men som bshagen sier er det en seier på lavgir. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Vinner nok en kamp kun på effektivitet. Underholdningsverdien er ca null. Hvordan var det vi scoret? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Digg med semi, ingen god kamp Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Enig i det, men vi gjør jobben Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Vinner nok en kamp kun på effektivitet. Underholdningsverdien er ca null. Hvordan var det vi scoret? på innlegg. men poenget mitt om at vi er voldsomt forutsigbare står fortsatt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Tydeligvis ikke forutsigbare nok da eller? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 med tanke på hvor få sjanser vi skaper, jo. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Vant jo 2-0 da. Får håpe dette ikke ødela kvelden din Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Nei skal mer til å ødelegge kvelden min Sier bare at uansett hvor fint det er å vinne, så etterlyser jeg litt underholdende fotball. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Hvis du ikke blir underholdt, så hadde jeg sett på noe annet i stedet. Det hadde jeg gjort Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 https://streamable.com/yvj95 - postmatch intervju med Mourinho. "No, I didn't like the game, I think we deserved to win because the game was in control for the majority of the time. We didn't play the way I wanted to play. I didn't get the reaction from all of the players, just some of them." On Shaw: "I wanted to defend better, I wanted more personality in the team because many many times I felt Matic was an island, he was surrounded by a lack of personality, a lack of class and a lack of desire." On McTominay, "He lost more passes today than all of his other games combined but you can see he's a Manchester United player. A Manchester United player has the personality to contribute to the team even when not playing well." Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Enig i grunn. Matic var god idag da. MotM uten tvil. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Enig! Håper Romero trives da, har ikke lyst å miste en så god andrekeeper. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Virker sånn, selv om han er for god til å sitte på benken på de aller fleste lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå