Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Gårdssaga -Detalj 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 God kveld Ænnå en fin detalj ? Storm hos meg, ikke i stua men utenfør ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 God kveld Ænnå en fin detalj ? Storm hos meg, ikke i stua men utenfør ? Mvh Leif ? Godt at stormen holder seg utendørs da! Ha en fin kveld Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 God kveld Ænnå en fin detalj Storm hos meg, ikke i stua men utenfør Mvh Leif Godt at stormen holder seg utendørs da! Ha en fin kveld Leif! Ja Helene, utendørs og at den ikke kommer in på besøk Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) God kveld Ænnå en fin detalj Storm hos meg, ikke i stua men utenfør Mvh Leif Da synes jeg du bør slippe kona inn, bedre med "storm" inne enn at hun står utenfor og fryser. he,he. (Benytter vanligvis ikke smileys, men gjør et unntak denne gangen). Mvh.Oddvar Endret 18. mars 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) Når du har tatt mange nok bilder av alle detaljene, kan du jo forsøke å sette disse sammen, slik at du fårei hel sag ut av det. I mellomtiden kunne du kanskje begynne å banke rust?Står saga på en gård som er i drift?En vennlig søndagshilsen. Oddvar Endret 18. mars 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 God kveld Ænnå en fin detalj Storm hos meg, ikke i stua men utenfør Mvh Leif Da synes jeg du bør slippe kona inn, bedre med "storm" inne enn at hun står utenfor og fryser. he,he. (Benytter vanligvis ikke smileys, men gjør et unntak denne gangen). Mvh.Oddvar Kone, ho er i Tromsø, så inne der håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg