Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Og jeg vil diskutere tema for artikkelen; som er hvordan en elektrisk bil påvirkes av kulden. Og eventuelt råd mot dette. Her ble det visst mest skittent/utenfor tema. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Hvem er "elbilhaterne"? Har du sett noen? Du er en av dem. Hvorfor svarer du ikke på Salvesens spørsmål? Det vil si, jeg stilte samme spørsmål. Det eneste du har kommet med så langt som "svar" er at det som er dårlig med elbiler er at de kalles elbiler. Men det er jo ikke en egenskap ved selve elbilen. Men jeg ser jo at du ikke har noe svar, og dermed viser du at du bare bløffet og ønsket å sverte elbiler uten å ha noe saklig å komme med. Når du allerede har satt meg i bås, så mistenker jeg at det er lite jeg kan si for å komme ut av båsen din. Ha en fortsatt fin søndagskveld Når du er såpass godt trukket inn i båsen din så blir det gjerne slik. Og det blir ikke noe bedre, heller ikke din troverdighet overfor andre her som kanskje ikke har satt deg like mye i bås, når du ikke kan følge opp og begrunne en konkret påstand du kom med for det som etter hvert begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Hvem er "elbilhaterne"? Har du sett noen? Du er en av dem. Hvorfor svarer du ikke på Salvesens spørsmål? Det vil si, jeg stilte samme spørsmål. Det eneste du har kommet med så langt som "svar" er at det som er dårlig med elbiler er at de kalles elbiler. Men det er jo ikke en egenskap ved selve elbilen. Men jeg ser jo at du ikke har noe svar, og dermed viser du at du bare bløffet og ønsket å sverte elbiler uten å ha noe saklig å komme med. Når du allerede har satt meg i bås, så mistenker jeg at det er lite jeg kan si for å komme ut av båsen din. Ha en fortsatt fin søndagskveld Når du er såpass godt trukket inn i båsen din så blir det gjerne slik. Og det blir ikke noe bedre, heller ikke din troverdighet overfor andre her som kanskje ikke har satt deg like mye i bås, når du ikke kan følge opp og begrunne en konkret påstand du kom med for det som etter hvert begynner å bli en stund siden. Kan og vil er to forskjellige ting. Tonen din smører ikke opp velvilje. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg er ikke ute etter velvilje fra elbilhatere. Og du er ikke ute etter å begrunne tåkepåstandene dine. Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg er ikke ute etter velvilje fra elbilhatere. Og du er ikke ute etter å begrunne tåkepåstandene dine. Du definerer meg til å være elbilhater, for deretter å bruke det som påstand for verbal krigføring. Det sier litt om deg Du hater nok elbilhatere, mye mer enn elbilhaterne hater elbiler ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå