Anti LFC Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Har begrenset erfaring med det jeg har sett av fz800 er imponerende. Eneste som er dritt er smartsystemet. Forsåvidt enkelt løst med apple tv eller chromecast. Det eneste jeg har behov for er Netflix 4k og Amazon prime 4k, og dette har jeg skjønt at er innebygd på panazonicen også? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jupp, det mener jeg da. Er egen netflix knapp på kontrolleren og man kan vel "pin`e" apper til Homescreenen. Så man trenger egentlig ikke inn i selve smart systemet å rote. bare trykk på homeknappen og velg favoritt appen på et par tastetrykk. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2018 Da har jeg bestilt og får en FZ800 på torsdag Spent på hvor mye bedre bildet er på Philipsen. Blitt veldig glad i Android TV og Ambilight, så synd at Easylink ikke fungerer for meg. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2018 Blir fryktelig i tvil på om jeg skal angre kjøpet mitt av Panasonicen pga manglene Doly Vision-støtte. Kanskje heller bare gå for en B7/B7 og spare 15000kr? Kan jo brukes på å kjøpe ny TV om et par år... Alternativt Sony AF8? LG C8 blir for dyr. Beslutningsvegring... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 FZ800 er dyr og tviler du vil se rare forskjellen på bildekvaliteten, vi snakker marginaler Oled tver i mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå