Gå til innhold

Frp opp 20 prosent etter Listhaug-rabalderet

39 stemmer

1. 1. Ville du stemt Frp?

• Ja
      16
    • Kanskje
      3
    • Nei
      20
  2. 2. Bør Listhaug bli statsminister?

• Ja
      15
    • Nei
      24

Anbefalte innlegg

Folket har sagt klart fra om hva de mener om Listhaug-rabalderet: De gjennomskuer venstresidens agenda og hvordan de klamrer seg til halmstrå, og de støtter Listhaug fullt ut. Hetsekampanjen mot "Norges Trump" ser altså ut til å fungere like dårlig som den gjorde mot USAs Trump. Nå gjenstår det bare å slutte å legge seg flat og beklage når de rødgrønne ber om det. 

Kanskje Listhaug blir statsminister i 2021?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qn79Kz/fersk-maaling-frp-fosser-frem-etter-mistillitsforslaget-mot-listhaug

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper det blir stemt mistillitsforslag fra KrF. Dette er ikke en hetskampanje mot Listhaug, men et flertall av innvalgte partier på Stortinget som står opp mot hatsk retorikk og for en anstendig debatt. Listhaug sine utspill siden hun kom til makt har vært beyond noe annet Norge har sett tidligere av en person i stillingene hun har og har hatt. Det verste er at hun ikke er en spesielt god politiker heller, og CVen hennes med faktisk gjennomført politikk er forsvinnende kort, både før og etter hun kom i regjering. Jeg håper ikke denne type politikere blir en ny standard i Norge.

9 ganger FrP skadet arbeidet mot pedofile og overgripere:

http://www.nattogdag.no/2018/03/9-ganger-frp-pedofile/

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg håper det blir stemt mistillitsforslag fra KrF. 

Det håper jeg også, for da er KrF ute av Stortinget. Det er tydelig for alle at media har bestemt seg for å ta henne, og de forsøker å lage en sak ut av hver minste ting. Akkurat som med Trump, og vi ser jo at Trump er mer populær enn noen gang. Bravo, bare fortsett med å ødelegge for dere selv, sosialister.

Det er bare å lene seg tilbake og nyte venstresidens krampetrekninger. En blå bølge vil snart skylle over landet. 

Endret av VRK18
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror kanskje at velgerne som tidligere har rømt fra KrF kanskje kommer tilbake om de stemmer for mistillit. Mange har rømt fra partiet fordi de har manglet ryggrad i mange politiske saker, og Listhaugs krig mot kirkeasyl falt ikke i god jord hos KrFs kjernevelgere. Det blir spennende å se.

Nå er det du som sammenligner Trump og Listhaug, ikke spesielt flatterende sammenligning i min bok da men. Ser du ingenting kritikkverdig med måten noen av dem utøver makten sin på, båte retorisk og reell makt?

Endret av Seen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser du ingenting kritikkverdig med måten noen av dem utøver makten sin på, måte retorisk og reell makt?

Så klart, de er tross alt politikere. Men hvis man ikke støtter de minste ondene så ender man opp med de største. 

Endret av VRK18
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser du ingenting kritikkverdig med måten noen av dem utøver makten sin på, måte retorisk og reell makt?

Så klart, de er tross alt politikere. Men hvis man ikke støtter de minste ondene så ender man opp med de største. 

Så lenge de ondene ikke går utover deg, så tenker jeg at det er et enkelt offer å gjøre. Hva er den verste situasjonen som kan oppstå med opposisjonen i makt da? Svenske tilstander?

• Liker 1
Lenke til kommentar

De som bruker offerkortet er vel de som konstant jamrer over å bli krenket av andres retorikk?

Skjermbilde_2018_03_17_kl_12_44_05.png

Vet ikke helt hvem som har mest rett til å reagere på hatsk retorikk og følgene av dette? Skjønner ikke hvordan du kan forsvare en uttalelse som fører så mye hat med seg, og i tillegg fortsette å anklage venstresiden for offerrollen i denne saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De som bruker offerkortet er vel de som konstant jamrer over å bli krenket av andres retorikk?

Skjermbilde_2018_03_17_kl_12_44_05.png

Vet ikke helt hvem som har mest rett til å reagere på hatsk retorikk og følgene av dette? Skjønner ikke hvordan du kan forsvare en uttalelse som fører så mye hat med seg, og i tillegg fortsette å anklage venstresiden for offerrollen i denne saken.

Jeg forsvarer ingen hetsing. Hetsing finnes på begge sider, og idioter i begge camps. Men dessverre vil media kun skrive om hatsk retorikk mot venstresiden. Hatsk retorikk mot høyresiden forbigås i stillhet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg forsvarer ingen hetsing. Hetsing finnes på begge sider, og idioter i begge camps. Men dessverre vil media kun skrive om hatsk retorikk mot venstresiden. Hatsk retorikk mot høyresiden forbigås i stillhet. 

Jo, du forsvarer det når du sier at dette kun er en agenda venstresiden har og at dette er en del av en heksejakt. Da stiller du deg blind til både retorikken og effekten av den. Sylvi Listhaug, sammen med høyresiden må ta sin del av ansvaret for all hetsen som kommer mot overlevende etter 22. juli når de omtaler dette som å dra "22. juli-kortet". Det er en komplett ansvarsfraskrivelse i min mening. Det samme gjelder uttalelsen "venstresiden har også hatsk retorikk mot høyresiden". Selvsagt finnes det idioter på begge sider som du sier, men skal det liksom forsvare ordbruken til Listhaug og at hun ikke klarte å legge seg flat i Stortinget på torsdag? Du må ha prioritetene dine ganske skrudd om du ikke ser dette.

Lenke til kommentar

Jeg forsvarer ingen hetsing. 

Jo, du forsvarer det 

Nei. Synd det ikke går an å blokkere brukere her inne.

Listhaug har ikke noe ansvar for idioters handlinger. Hun er kun ansvarlig for sine egne handlinger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forsvarer ingen hetsing. 

Jo, du forsvarer det 

Nei. Synd det ikke går an å blokkere brukere her inne.

Listhaug har ikke noe ansvar for idioters handlinger. Hun er kun ansvarlig for sine egne handlinger. 

Følelsen min er den samme. Det er synd.

At du vil assosieres med Sylvi Listhaug og det som foregår rundt henne nå, er på din kappe. Hvorfor du ikke klarer å skille det å støtte den generelle politikken hun står for, samtidig som at du klarer å innrømme at hun faktisk har gått for langt i denne saken er for meg helt utrolig. Personlig føler jeg ikke sånn om noen politiker. Til og med når Listhaug legger seg flat så står du på siden og skriker at hun ikke har gjort noe galt.

Lenke til kommentar

Listhaug gikk alt for langt med den Facebook-posten sin og det var feil. Men hun har bedt om unnskyldning og det foregår viktigere ting rundt oss hele tiden som faktisk betyr noe og dette er kun amerikanisert sirkus som kun klikkhungrige journalister tjener på. La oss bli ferdig med dette tøyset nå. Media har skvist absolutt all sitron som er av denne saken nå. La oss snakke om acer og ha en debatt om hva det egentlig er Norge bidrar med militært i Syria og la oss finne ut hva slags folk det egentlig er Norge trener opp og støtter der nede - DET er viktige debatter. Nei, æsj, sånt er jo "sjedli" for almuen. La oss heller ha brød og sirkus og Facebook. Og Gullrekka selvfølgelig. 

Men det er det eneste jeg gidder å skrive i denne diskusjonen. Jeg ungår bevisst polariserende og splittende debatter da de som regel har en tendes til å utvikle seg i en ekstremt giftig retning. La meg legge til at jeg hverken stemmer Arbeiderpartiet eller FRP og aldri kommer til å gjøre det heller.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Folket har sagt klart fra om hva de mener om Listhaug-rabalderet

Folket eksisterer ikke, kun individer eksisterer.

Noen få av disse individene har da fallt for Listhaugs retorikk.

Er ikke dette en lettere omskrivning av det mest kjente Thatcher-sitatet?

Lenke til kommentar

Folket har sagt klart fra om hva de mener om Listhaug-rabalderet: De gjennomskuer venstresidens agenda og hvordan de klamrer seg til halmstrå, og de støtter Listhaug fullt ut. 

Hvordan mener du at 'folket', og folkeviljen, er representativt ut fra disse 2.8 prosentpoengene? Ser at AP øker med 1.7 prosentpoeng. Må vel være 'folkeviljen' det også da?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...