Krozmar Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Vi har veldig varierende vær i Norge, noe som gjør også at været har oppstand til overtro og religion og ikke minst ett veldig flott samtaleevne når man ikke har noe annet å snakke om Nordmenn og været går hånd i hånd Vi skryter jo likemye av været når det er pent.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 I dag er det jo fantastisk vær Frister å gå ut, men.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Syns det er lov, fordi det er virkelig skandale dårlig vær her i landet. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Syns det er lov, fordi det er virkelig skandale dårlig vær her i landet. Nicket ditt tatt i betraktning så har jeg full forståelse for at en med-golfer sliter med abstinenser etter sen start på golfsesongen i år. Vi nærmer oss Masters og selv her på vestlandskysten, så opereres det med vintergreener enda... Fullstendig uakseptabelt. (Med mindre nicket henspiller på bilvalget ditt - i så fall kan du se bort fra min sympati ) Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Syns det er lov, fordi det er virkelig skandale dårlig vær her i landet. Nicket ditt tatt i betraktning så har jeg full forståelse for at en med-golfer sliter med abstinenser etter sen start på golfsesongen i år. Vi nærmer oss Masters og selv her på vestlandskysten, så opereres det med vintergreener enda... Fullstendig uakseptabelt. (Med mindre nicket henspiller på bilvalget ditt - i så fall kan du se bort fra min sympati ) Det er sporten golf ja og ventingen føles uendelig, og en haug med snø enda der jeg bor. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Syns det er lov, fordi det er virkelig skandale dårlig vær her i landet. Nicket ditt tatt i betraktning så har jeg full forståelse for at en med-golfer sliter med abstinenser etter sen start på golfsesongen i år. Vi nærmer oss Masters og selv her på vestlandskysten, så opereres det med vintergreener enda... Fullstendig uakseptabelt. (Med mindre nicket henspiller på bilvalget ditt - i så fall kan du se bort fra min sympati ) Det er sporten golf ja og ventingen føles uendelig, og en haug med snø enda der jeg bor. Ja, det er et problem at mange ikke skjønner hva vi golfere i Norge går gjennom under vintersesongen. Hadde de ant hva vi går gjennom, så hadde vi fått vår egen innsamlingsaksjon på NRK. Langt på overtid at nasjonale media setter litt fokus på det vi sliter med. Det minste vi burde kunne kreve er statstøtte i form av ekstra feriedager og pengestøtte for turer til golf-destinasjoner i varmere strøk gjennom vinteren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå