rikkmund Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Heisann Har et Thermaltake Xaser kabinett som jeg vil hype opp litt. Synes for tiden neon er kult. Har prøvd litt tidligere, men da smalt jeg strømforsyneren min til 800 kr. Har ikke peiling på hva jeg gjorde feil, da jeg føgte bruksanvisning til punkt og prikke. Nå vurderer jeg å starte igjen, og da lurte jeg på om dere hadde litt tips om støysvake vifer og diverese uv og neon artikler til en timelig penge. Litt påvirka av Need for Speed Underground Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 De har noen fine på microplex. De er billige som fy, men støyer like mye som de er billige.. skal personlig ha meg noen sånn, men skal ha en viftestyring i tillegg. anyway, ser ikke thermaltake kabbisene glorete nok ut fra før? Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg synes egentelig "casemodding" er bare sløsing , hadde kald katoder og styrer før , men nå har jeg kun viftestyring og vifter av praktiske grunner. Har kabinett med plexi og , men det var montert fra føra , bruk heller penga på hardware Btw. Åssen klarer du og føkke strømforsyninga ved og sette på kald katode ? Man dytter strøm i inverteren og kald katoden inni inverteren igjen Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du kan kanskje få litt mer hjelp i casemod-forumet:: http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=15 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Litt påvirka av Need for Speed Underground haha,.,. samme her.. kan ikke vente til å få moddet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå