Scott Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har en pc med et Soyo SY-K7V Dragon plus hovedkort. Problemet er at PC-en skrur seg plutselig på av seg selv, dette har skjedd en del ganger i det siste... Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 er det nårr du setter i strøm kabelen?? snedikt... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Kan det være bios settings for å slå på pc'en - ved fast tidspunkt - ved musebevegelser - ved tastetrykk på tastaturet osv? Lenke til kommentar
Scott Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 PC-en slår seg på uten jeg er nærheten av noe som helst(tastatur, mus osv), er ikke regelmessig heller. Finner heller ikke noe innstillinger i "bios" om dette. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Det kan være weak on LAN via nettverkskort. Jeg har merket at PC-en min slår seg på av seg selv uten noen grunn og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå