Goodall Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ja Hvordan få nero til å vise nøyaktig brennehastighet, husker og ha lest en en tråd som det sto i man skulle gjøre noe i registeret, men husaker ikke hvor ikke klarer jeg å finne den tråden heller da sto det f.eks: sucessely burned at 45.8x i steeden får 48x har fått meg 48x brenner og det hadde hvert morro å se hva den presterer litt mer nøyaktig På Forhånd TAKK Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 HKEY_CURRENT_USER\Software\Ahead\Nero - Burning Rom\Recorder\ShowSingleRecorderSpeed Set it to 1. Sometimes it doesn't take. If it doesn't, try burning a disc or simulating a burn, and then set it again while Nero is still running. Make sure you set the value in HKEY_CURRENT_USER, not HKEY_LOCAL_MACHINE. Setting it in HKEY_LOCAL_MACHINE will cause the values to reset to 0 in both hives whenever you run Nero and prevent the speed from displaying in real time. http://www.cdrlabs.com/phpBB/viewtopic.php?p=55150#55150 Funket fett for meg. Jeg bruker Nero 6, men skal funke for 5.x og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå