Gå til innhold

Blomsterhavet til Listhaug

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Her er altså samme folka som demonstrerer mot hat. Jeg dauer.

Nyttige idioter.

Hahahaha, det er så fantastisk! Venstresiden er full av hat, men egentlig tror jeg de hater seg selv og projiserer hatet på andre. Se på dem, ingen mennesker med respekt for seg selv velger å kle seg slik. 

De klarte nå i hvert fall å trigge VR-Katten. Det vil jeg kalle et vellykket ungdomsopprør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nyttige idioter.

Hahahaha, det er så fantastisk! Venstresiden er full av hat, men egentlig tror jeg de hater seg selv og projiserer hatet på andre. Se på dem, ingen mennesker med respekt for seg selv velger å kle seg slik. 

De klarte nå i hvert fall å trigge VR-Katten. Det vil jeg kalle et vellykket ungdomsopprør.

:rofl:

Not triggered at all. Jeg synes alt dette er stor underholdning.

Lenke til kommentar

Nyttige idioter.

En av dem prøvde seg også som skuespiller, og lyktes. Fikk nazi-oppslag på VG.

Var det en av sosialistene som gjorde det, ja? Var det jeg tenkte. Sier litt om hvor store tapere de er når de må jukse for å fremstille Listhaug-vennene som nazister. 

Du tror virkelig blindt på alt som skrives på nettet så sant det stemmer overens med det du ønsker å tro...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nyttige idioter.

En av dem prøvde seg også som skuespiller, og lyktes. Fikk nazi-oppslag på VG.

Var det en av sosialistene som gjorde det, ja? Var det jeg tenkte. Sier litt om hvor store tapere de er når de må jukse for å fremstille Listhaug-vennene som nazister. 

Du tror virkelig blindt på alt som skrives på nettet så sant det stemmer overens med det du ønsker å tro...

Jeg tror ikke på noe, men jeg tviler på at det var nazister der. Nazister støtter ikke Listhaug da Listhaug har vært veldig klar på at hun tar avstand fra dem. 

Lenke til kommentar

Du virket nå provosert av skiltene demmes her.

Utrolig barnslig og udemokratisk av sosialistbermen å forsøke å ødelegge en fredelign markering med gaulingen sin. En gjøk står med plakaten "Kan ikke alle bare hate Sylvi Listhaug?"

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du virket nå provosert av skiltene demmes her.

Utrolig barnslig og udemokratisk av sosialistbermen å forsøke å ødelegge en fredelign markering med gaulingen sin. En gjøk står med plakaten "Kan ikke alle bare hate Sylvi Listhaug?"

Nei, jeg ler meg skakk, de ser ut som en gjeng SJWs. 

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på noe, men jeg tviler på at det var nazister der. Nazister støtter ikke Listhaug da Listhaug har vært veldig klar på at hun tar avstand fra dem. 

Dette blir en smule absurd. Hele grunnen til at Listhaug gikk ut og tok avstand fra dem for noen dager siden, nettopp at hun fikk mye støtte fra disse miljøene... men nå ser du det som helt utenkelig at det kan være noen støtte der? En dag eller to etter at det ble bekreftet av Listhaug selv da hun gikk ut og tok avstand fra denne støtten?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Virkeligheten passer ikke med virkelighetsbildet hans, så da finner han på sin egen.

Du mener slik som å f.eks koble utøya til en uttalelse som ikke hadde noe med utøya å gjøre?

At noen påstår at det eneste politiske partiet utsatt for terror setter terroristers rettigheter over rikets sikkerhet er ganske smakløst i seg selv.

Men nå har det seg slik at av alle andre dager de siste 7 årene, så var det tilfeldigvis denne dagen det var premiere på en dokumentar om utøya-massakren.

Men det stopper ikke der -- uttalelsen var også renspikket løgn;

AP setter menneskerettighetene, ikke høyere enn rikets sikkerhet, men høyere enn skadefryden til rasister.

Hva hjelper det å frata folk statsborgerskapet, uten lov eller dom..?!

Har de ambisjoner om å starte en egen versjon av Guantanamo Bay noe sted, eller..?

Det eneste man tjener er å kunne mishandle mennesker psykisk.

Det gir oss null ekstra sikkerhet, tvert i mot -- slik behandling av mennesker skaper bare mer fiender, all den tid signalet vi sender er "ingen av dere blir noen gang god nok til at vi aksepterer dere som våre egne."

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At noen påstår at det eneste politiske partiet utsatt for terror setter terroristers rettigheter over rikets sikkerhet er ganske smakløst i seg selv.

Men nå har det seg slik at av alle andre dager de siste 7 årene, så var det tilfeldigvis denne dagen det var premiere på en dokumentar om utøya-massakren.

Utalelsen hadde ingenting med utøya å gjøre, selv om du desperat prøver å blande inn utøya nok engang. Som om det forresten er noe argument når de fører den politikken de gjør der det importeres folk uten noe kontroll på hvem av dem som er terrorister eller ikke, fordi å gjøre undersøkelser blant flyktningestrømmen er sikkert inhumant.

Og ja, dagen var tilfeldig, men så klart det er lett å gjøre koblinger som ikke finnes, det har jo dere bevist mange ganger allerede.

Men det stopper ikke der -- uttalelsen var også renspikket løgn;

AP setter menneskerettighetene, ikke høyere enn rikets sikkerhet, men høyere enn skadefryden til rasister.

Hvilke rasister? Jeg har ikke sett en eneste sak i dette dramaet som har noe med rasisme å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...