Gå til innhold

Blomsterhavet til Listhaug

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edgy ungdommer på sitt obligatoriske opprør, og dette er altså de skumle venstredemonene man snakker om. Edgy ungdommer finner man på alle ytterkanter av det politiske spektrumet.

Er vel ikke så edgy å være anti Listhaug? Ca like edgy som å være anti Trump. Med andre ord så konformt og mainstream som det er mulig å bli. Skal du være edgy så gjør som Shurika Hansen, gå opp og ta mobbeofferet i forsvar. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Edgy ungdommer på sitt obligatoriske opprør, og dette er altså de skumle venstredemonene man snakker om. Edgy ungdommer finner man på alle ytterkanter av det politiske spektrumet.

Er vel ikke så edgy å være anti Listhaug? Ca like edgy som å være anti Trump. Med andre ord så konformt og mainstream som det er mulig å bli. Skal du være edgy så gjør som Shurika Hansen, gå opp og ta mobbeofferet i forsvar. 

Jeg tror ikke vi har samme definisjon av edgy.

Lenke til kommentar

Her er altså samme folka som demonstrerer mot hat. Jeg dauer.

Nyttige idioter.

Nå venter jeg bare på at personen med "hatplakaten" kommer tilbake med rystende fortellinger om at han/hun har blitt utsatt for netthets, og hvilke trange kår det er for ytringsfriheten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Denne tråden er et fint case study for de som mener at Listhaug sine utspill ikke bidrar til å legitimere brune holdninger.

Håper at enten FRP går gjennom en v2.0 av renselsesprosessen de hadde ifm. utskillingen av de verste rasistene og idiotene til "Demokratene", eller at hele regjeringssamarbeidet faller på grunnlag av den for store avstanden mellom de borgerlige partiene, noe KrF burde innsett allerede for 5 år siden.

Lenke til kommentar

Definer brune holdninger for jeg har ikke snøring hva du mener med det. Nazistiske holdninger du tenker på?

Listhaug har ikke sagt noe som helst som kan sies å være spesielt ekstremt, og iallefall ikke rasistisk eller nazistisk, så hvordan hun kan legitimere noe slikt er for meg uforståelig.

Men lever man i en verden der å gi blomster til listhaug er nærmest å spytte på grava til utøyaofrene så er det jo ikke godt å vite hvilke koblinger folk gjør i hodene sine.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Liker at det må hat til for at folk skal gi penger til veldedige formål..

Tenk hvor mange penger LUG hadde gått glipp av om Listhaug IKKE hadde fått støtte! Haha, parodi av en verden vi lever i.

Jaja, kan vel bare gå én vei nå eller? Eller blir Linni Meister vår neste statsminister?

Lenke til kommentar

Definer brune holdninger for jeg har ikke snøring hva du mener med det. Nazistiske holdninger du tenker på?

Listhaug har ikke sagt noe som helst som kan sies å være spesielt ekstremt, og iallefall ikke rasistisk eller nazistisk, så hvordan hun kan legitimere noe slikt er for meg uforståelig.

Men lever man i en verden der å gi blomster til listhaug er nærmest å spytte på grava til utøyaofrene så er det jo ikke godt å vite hvilke koblinger folk gjør i hodene sine.

Hele hennes retorikk går ut på å sette opp et fiktivt "oss mot dem"-bilde basert på frykt og hat, "vi må stille krav", "de kan ikke bæres inn på gullstol" og andre plattheter som åpenbart ikke bunner ut i virkeligheten. Hun er den ministeren med ansvar for integrering som har gjort absolutt minst for å få til nettopp dette, og brukte i stedet tiden sin på å lage populistiske overskrifter i media og på tv for å tekkes og å utvide egen velgerskare.

Nå som hun ble omplassert til justisminister for å unngå å sparke henne, fortsetter hun suksessoppskriften ved å vise en "folkelig" total mangel på forståelse for grunnleggende rettsprinsipper i et demokrati, igjen for å spille opp om frykten for innvandrere/muslimer og å tekkes egen velgermasse.

Men det er vel vanskelig å se dette fra utsiden når du sitter inne i ditt eget ekkokammer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hele hennes retorikk går ut på å sette opp et fiktivt "oss mot dem"-bilde basert på frykt og hat, "vi må stille krav", "de kan ikke bæres inn på gullstol" og andre plattheter som åpenbart ikke bunner ut i virkeligheten. velgerskare.

I den voksne verdenen stilles det krav til oss. Nå vet jeg ikke hvordan det er i jobben din (om du har en), men krav stilles det der også. Det har ingenting med frykt og hat å gjøre.

Man ser jo hvor fint integrering uten noe krav har fungert i f.eks sverige.

Du overanalyserer uttalelser for å finne noe å henge deg opp i, slik alle på venstresiden virker å gjøre for tiden.

Lenke til kommentar

Nyttige idioter.

Hahahaha, det er så fantastisk! Venstresiden er full av hat, men egentlig tror jeg de hater seg selv og projiserer hatet på andre. Se på dem, ingen mennesker med respekt for seg selv velger å kle seg slik. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan love deg at jeg ikke overanalyserte f.eks. det pinlige pr-stuntet hun bokstavelig talt iscenesatte (med kamera) med politiet på for å "jakte" på ulovlige innvandrere.

Det burde være en vekker for dere at hennes støttespillere står og gir nazi-hilsen foran Stortinget i dag, men regner med at skylappene fortsatt sitter godt klistret fast.

Forhåpentligvis er vi kvitt hele dama til tirsdag, så kan de som liker slik retorikk heller flytte til USA og kjøpe seg en rød MAGA-caps.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nyttige idioter.

En av dem prøvde seg også som skuespiller, og lyktes. Fikk nazi-oppslag på VG.

Var det en av sosialistene som gjorde det, ja? Var det jeg tenkte. Sier litt om hvor store tapere de er når de må jukse for å fremstille Listhaug-vennene som nazister. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liker at det må hat til for at folk skal gi penger til veldedige formål..

Tenk hvor mange penger LUG hadde gått glipp av om Listhaug IKKE hadde fått støtte! Haha, parodi av en verden vi lever i.

Jaja, kan vel bare gå én vei nå eller? Eller blir Linni Meister vår neste statsminister?

Du, det skal du ikke utelukke. Kanskje ikke Meister, men en eller annen kjendis kan fort bli statsminister hvis han stiller til valg. Og da er vel FrP mest aktuelt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde det ikke vært for at Sylvi Listhaug hadde holdt seg saklig så kunne vi vært foruten en situasjon hvor vår statsminister må gå til stortingets talerstol og stille kabinettspørsmål. At en politiker så uaktsomt skriver usanne innlegg som skaper regjeringskrise, det er ikke Norge verdig. 

Vi ser også nå at Rødt, partiet som stiler mistillitsforslaget faktisk ØKER i antall medlemmer på få dager, fordi flere og flere nordmenn får opp øynene for slagkraften Moxnes viser ved å være så tapper og vise at vi ikke aksepterer slik oppførsel i vårt land. Vi skal ikke akseptere at noen tråkker på AP dagen da en film om 22. juli blir sendt på kino, dagen da flere sitter i sine hjem og tenker på kjære som er gått tapt som følge av en ekstrem person som drepte 77. personer. 

Høyre har alt å miste på å sammarbeide med FRP i framtiden, da de nok en gang har gjort seg uspiselig.  :w00t:

Her er det en som virkelig håper regjeringen faller imorgen/tirsdag. 

Lenke til kommentar

Jeg kan love deg at jeg ikke overanalyserte f.eks. det pinlige pr-stuntet hun bokstavelig talt iscenesatte (med kamera) med politiet på for å "jakte" på ulovlige innvandrere.

Det burde være en vekker for dere at hennes støttespillere står og gir nazi-hilsen foran Stortinget i dag, men regner med at skylappene fortsatt sitter godt klistret fast.

Forhåpentligvis er vi kvitt hele dama til tirsdag, så kan de som liker slik retorikk heller flytte til USA og kjøpe seg en rød MAGA-caps.

Listhaug blir ikke kastet, og hun blir stadig mer populær. Kanskje hun får sin egen caps. 

Lenke til kommentar

Vi ser også nå at Rødt, partiet som stiler mistillitsforslaget faktisk ØKER i antall medlemmer på få dager, fordi flere og flere nordmenn får opp øynene for slagkraften Moxnes viser ved å være så tapper og vise at vi ikke aksepterer slik oppførsel i vårt land. 

Han er ekstremsosialist/kommunist. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Han er ekstremsosialist/kommunist. 

Du har virkelig ikke lest manifestet til Breivik, har du?   :rofl:

Å kalle han for kommunist er som å kalle Listhaug for feminist. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...