Simkin Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Venstreekstremistene er som kjent veldig intolerante, selv om de preiker toleranse og kjærlighet utad. Mens høyreekstremister som deg er rene blomsterbarn. Så du er venstreekstrem? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Patetisk og skuffende at Erna (og senere Sylvi) beklaget. Enig. De lar venstresiden vinne frem med mobbingen og hetsingen sin. Jeg tror mange ble skuffet over det. De vil se knallharde politikere som setter sosialistene på plass. En norsk Trump. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Så du er venstreekstrem? Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling. Forestillingen om at den ene eller andre kunstige "siden" har løsningen på alle universets problemer er omtrent så urealistisk og teit som noe kan være. Endret 16. mars 2018 av Belfaborac 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling. Men å konstant preike om, og kalle andre høyreekstreme det har du ikke noe problem med. Hykler. 5 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling. Men å konstant preike om, og kalle andre høyreekstreme det har du ikke noe problem med. Hykler. Nailed it! Hitchens ville snudd seg i graven. Endret 16. mars 2018 av VRK18 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Men å konstant preike om, og kalle andre høyreekstreme det har du ikke noe problem med. Helt korrekt. Ikke noe problem i det hele tatt, når folk som deg ikke gjør det minste forsøk på å skjule at de ligger, langt, langt til høyre for FrP. 7 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Så du er venstreekstrem? Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling. Forestillingen om at den ene eller andre kunstige "siden" har løsningen på alle universets problemer er omtrent så urealistisk og teit som noe kan være. Det virker som om du har misforstått en del. Sannsynligvis er du godt til venstre på denne 'oppkonstruerte' høyre/venstre aksen i politikken. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Hitchens ville snudd seg i graven. Hardly. Jeg kjente Hitchens relativt godt og han snudde seg ikke engang da han var i live. 3 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Det virker som om du har misforstått en del. Sannsynligvis er du godt til venstre på denne 'oppkonstruerte' høyre/venstre aksen i politikken. Interessant konklusjon. Hva er grunnlaget? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Men å konstant preike om, og kalle andre høyreekstreme det har du ikke noe problem med. Helt korrekt. Ikke noe problem i det hele tatt, når folk som deg ikke gjør det minste forsøk på å skjule at de ligger, langt, langt til høyre for FrP. Ah, så jeg ligger til høyre på en oppkonstruert akse som du ikke forholder deg til. Godt å vite. Endret 16. mars 2018 av Tåkefyrste 4 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Har lagt inn bestilling på bukett nå. Blir levert i morgen til Justisdepartementet. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Og fosser frem på meningsmåling: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qn79Kz/fersk-maaling-frp-fosser-frem-etter-mistillitsforslaget-mot-listhaug Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Godt å se meningsmålingen oppi dette styret. Også godt å tenke på at nesten 80% ikke stemmer AP lengre.. Men you go Støre, skipet ditt nærmer seg grunna i expressfart. Endret 16. mars 2018 av Simkin 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Og fosser frem på meningsmåling: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qn79Kz/fersk-maaling-frp-fosser-frem-etter-mistillitsforslaget-mot-listhaug Fascismen blir ofte tatt i mot med åpene armer. Folk er lette å manipulere. Fjerne folks rettigheter under banneren "rikets sikkerhet og trygghet" funker gang på gang. Demokratiet forsvinner til julbelene applaus som man sier. 7 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Å der poppa det opp en rødnisse med stempelet sitt igjen 1 Lenke til kommentar
Zaganos Pasha Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Lenge leve Arbeiderpartiet. Nei til høyre radikalisme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Istedet for å forstå budskapet lages en fjær om til ti høns. Skulle tro medias agurktid var i gang... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Flott aksjon til ære for en flott kvinne! En av få politikere som står for annet enn tåkeprat. Tvert om, hun er selve ikonet for å ha satt fordummende retorikk i system. Å hylle denne tåke-dronningen med blomster viser et nytt nivå på idioti. 5 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Vurderer sterkt å sende henne blomster nå. Endret 16. mars 2018 av Simkin 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Dette vil bli sett tilbake på som den dagen blomster gikk av moten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå