Gå til innhold

Blomsterhavet til Listhaug

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patetisk og skuffende at Erna (og senere Sylvi) beklaget.

Enig. De lar venstresiden vinne frem med mobbingen og hetsingen sin. Jeg tror mange ble skuffet over det. De vil se knallharde politikere som setter sosialistene på plass. En norsk Trump.

Lenke til kommentar

Så du er venstreekstrem?

Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling.  Forestillingen om at den ene eller andre kunstige "siden" har løsningen på alle universets problemer er omtrent så urealistisk og teit som noe kan være.

Endret av Belfaborac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling.

Men å konstant preike om, og kalle andre høyreekstreme det har du ikke noe problem med.

Hykler.

Nailed it!

Hitchens ville snudd seg i graven. 

Endret av VRK18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du er venstreekstrem?

Jeg har egentlig aldri sett noen grunn til å forholde meg til en oppkonstruert høyre/venstre-inndeling.  Forestillingen om at den ene eller andre kunstige "siden" har løsningen på alle universets problemer er omtrent så urealistisk og teit som noe kan være.

Det virker som om du har misforstått en del. Sannsynligvis er du godt til venstre på denne 'oppkonstruerte' høyre/venstre aksen i politikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men å konstant preike om, og kalle andre høyreekstreme det har du ikke noe problem med.

Helt korrekt.  Ikke noe problem i det hele tatt, når folk som deg ikke gjør det minste forsøk på å skjule at de ligger, langt, langt til høyre for FrP.

Ah, så jeg ligger til høyre på en oppkonstruert akse som du ikke forholder deg til. Godt å vite.

post-3895-0-00758400-1521233740_thumb.jpg

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Flott aksjon til ære for en flott kvinne! En av få politikere som står for annet enn tåkeprat. 

Tvert om, hun er selve ikonet for å ha satt fordummende retorikk i system.

Å hylle denne tåke-dronningen med blomster viser et nytt nivå på idioti.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...