Gå til innhold

Blomsterhavet til Listhaug

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke avfeie at Listhaug har sin støttegruppe. Men det skal ikke store lidenskapelige minoriteten til for å kunne fylle et rom med blomster, om de organiserer seg på Facebook, så blomster er neppe en god måte å måle popularitet på.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hun takker dem som støtter henne i at hennes fjesbok innlegg var på sin plass ved å sende blomster. Hvorfor da unnskylde seg på stortinget, innrømme at det var et usaklig innlegg? Om hun står for fjesbok innlegget sitt bør enten forsette å gjøre det, eller kaste blomstene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun takker dem som støtter henne i at hennes fjesbok innlegg var på sin plass ved å sende blomster. Hvorfor da unnskylde seg på stortinget, innrømme at det var et usaklig innlegg? Om hun står for fjesbok innlegget sitt bør enten forsette å gjøre det, eller kaste blomstene.

Hun ble nok presset til det. Hun er sterk, men ikke like sterk som Trump. 

Lenke til kommentar

Fordi unnskyldningene hennes falt for døve ører, så jeg synes det bare er på sin plass å fortsette å stå på sitt.

Lenke til kommentar

Fordi unnskyldningene hennes falt for døve ører, så jeg synes det bare er på sin plass å fortsette å stå på sitt.

Om hun står på sitt var jo unnskyldningen ikke genuine og bør heller ikke taes imot.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Først er APs reaksjon på Listhaugs nestenunnskyldning forkastelig.  Så innser man at Listhaug løy stortingssalen rett i trynet da hun fremførte den, men det er helt ok.  Hvor dobbeltmoralsk er egentlig mulig å være?

Jeg mener hun burde stått på sitt, for ved å gi etter så viser man svakhet og de vil fortsette med hetsingen sin. Hun tenkte nok at hun ville at denne saken skulle bli historie, men når hun danser etter pipa deres så vil det komme flere saker de skal ta henne på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...