AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Føler at sex er blitt ekkelt og motbydelig. Det er ikke noe jeg har lyst til å ta del i. Etter ca 7 år (sammenlagt) med 3 forskjellige langvarige forhold så har jeg sikkert hatt sex et sted mellom 500-1000 ganger. Samt 4-5 ONS. Så selve akten er nok ikke problematisk å gjennomføre. Jeg slet ganske hardt etter sist forhold tok slutt. Hun var utro og pulte rundt når hun ble singel. Da fikk lyst til å gjøre det motsatte, bare avstå fra sex fordi hun driver med sånt, bare skrinlegge hele konseptet og anse kroppen min som "hellig" iforhold til hennes spredde bein som slipper inn alle og enhver. Nå har jeg vært singel uten sex i 1 år og jeg synes fortsatt sex er motbydelig. Bare folk snakker om det så kjenner jeg det vrir seg i magen. Forbinder det med aper og diverse ekle skapninger i dyreverden. Neandertalere osv. Har unngått alt som heter kvinnfolk og ignorert booty calls. Jeg vet at det ikke er normalt. Hvordan får jeg lyst til å være intim igjen? Verste er jo at det har sneket seg inn cuckold-fantasier om eksen som var utro. Er ødelagt. Anonymous poster hash: 392bd...3e2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Det er ingen plikt å ha sex, ingen menneskerett heller. Så lenge du verken vil eller gjør det, og ingen heller trygler deg om sex, så er jo alle parter såre fornøyd med tingenes tilstand, ikke sant? Anonymous poster hash: 14630...4cd 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Det er ingen plikt å ha sex, ingen menneskerett heller. Så lenge du verken vil eller gjør det, og ingen heller trygler deg om sex, så er jo alle parter såre fornøyd med tingenes tilstand, ikke sant? Han slår meg ikke som så fornøyd. Det kan jo se ut som du har skjøvet problemene dine unna, fremfor å ta tak i dem. Det er jo gjerne slik at det ikke hjelper, men bare gir problemene en ny form helt til du rett og slett MÅ ta tak i dem. Så ja, helt enkelt så kan det jo virke som du ikke har sett på følelsene dine rundt eksen, og evt. bruddet. Det er kanskje ett sted å starte? 1 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Onanerer du? Hvis ikke, prøv å begynne der. Anonymous poster hash: 855a8...9c6 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Ja, eller om det er motsatt, evt. onaner mindre og begynn å se på flotte rumper i butikken igjen. Hadde selv et mindre aktivt sex liv en stund. Var også assosiert med et mislykket forhold. Mulig at f.eks en date eller å utforske et romantisk forhold kan øke sexlysten og kanskje få et mer positivt syn på sex.Vi er alle forskjellige, for noen er sex en ren fysisk nytelse og resten av det mellommenneskelige faktorene er ikke så viktig. For andre er sex en måte å vise og dele hvordan en føler for partneren. Siden du sitter igjen med negative følelser ifra forrige forhold kan de nytte deg og utforske nye følelser, istedenfor å bli hengt opp i gamle negative følelser. Anonymous poster hash: 9b957...36b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Hva med å gå til fastlegen å fortelle om det. Så spør om du kan få være så heldig å få komme til psykolog, evt. sexolog? Tar sexologer i mot single også? Hvor enkelt er det å få komme til sexolog? Uansett så bør det vel kunne bli en ordning med psykolog som det jo finnes mange flere av. Dersom det ikke går i orden med profesjonell hjelp. Bytt fastlege og prøv så på nytt med de samme spørsmål. Anonymous poster hash: 14621...9ab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg