Posthalla Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Hei jeg lurte på om det er mulig å gå inn i forsvaret etter vg2 ? For så å ta vg3 etterpå? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 høres tungvindt ut, hvorfor vil du det? Lenke til kommentar
signii Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Det kan godt hende. En på troppen min var 17 år. Eneste er at du da må ha tillatelse fra foreldrene dine (hvis du er under 18 altså). Om de vil ha deg inn, er en annen sak. Ring og hør med Vernepliktsverket. Selv vil jeg anbefale deg å gjøre ferdig VGS før du går inn i Forsvaret, hvis du har planer om å fullføre VG3. Å gå tilbake til VGS etter førstegangstjenesten tror jeg er veldig antiklimaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Vil sterkt anbefale å bli ferdig med VGS. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Slenger meg med de andre, bli ferdig med vgs først. Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Jeg tok selv førstegangstjeneste mellom vg2 og lærlingtiden min, men jeg ville aldri gjort det mellom vg2 og vg3. Gjør deg ferdig med skolen først. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå