Gå til innhold

Dette er HTCs nye flaggskip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det som er på baksiden er plast. Ser ikke poenget med glass på baksiden av telefoner, det gjør dem bare tyngre, skjørere og glattere å holde i. Likte godt baksiden ev Nexus 5, lett gummiert plast som lå godt i hånda.

• Liker 2
Lenke til kommentar

'Batteriet skal ifølge Blass' lekkasje være på respektable 3420 mAh.'

Har en HTC U11+ og den har 3930 mAh. Forstår ikke helt hvorfor HTC U12+ kommer med lavere kapasitet.

Forøvrig synes jeg design på telefoner nå har blitt en gimmic mer enn noe annet. HTC U11+ finnes også i en Translucent versjon, gjennomsiktig bakside, som viser spolen til NFC.

Mange telefoner er i dag "såpestykker" og krever at en bruker en 'case' variant av ett eller annet slag, som da i dette tilfellet vil dekke baksiden, hvis en ikke da finner en gennomsiktlig variant. Å ikke bruke en 'case' vil være svært risikabelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

HTC har dessverre mistet grepet om design. Der de før var best i klassen med HTC One M7 i 2013, er de nå litt under middels.

Kona har overtatt min M7 som alltid har vært beskyttet i skinnetui. Den er som ny, og knapt noen mobil ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Håper det som er på baksiden er plast. Ser ikke poenget med glass på baksiden av telefoner, det gjør dem bare tyngre, skjørere og glattere å holde i. Likte godt baksiden ev Nexus 5, lett gummiert plast som lå godt i hånda.

De som steller pent med mobilen sin kjøper et eksklusivt etui i ekte skinn for å beskytte både bak og front.

Lenke til kommentar

HTC har dessverre mistet grepet om design. Der de før var best i klassen med HTC One M7 i 2013, er de nå litt under middels.

Kona har overtatt min M7 som alltid har vært beskyttet i skinnetui. Den er som ny, og knapt noen mobil ser bedre ut.

Hva er poenget med å ha en fin telefon om du aldri ser den?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å ha en fin telefon om du aldri ser den?

Du har rett i at det er veldig dumt ja.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det ingen fasit på design. Jeg synes det var en flott telefon. Svart og nøytral. Perfekt for meg. Vil alltid ha den i et slags etui uansett.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det ingen fasit på design. Jeg synes det var en flott telefon. Svart og nøytral. Perfekt for meg. Vil alltid ha den i et slags etui uansett.

galaxy-s9-plus-render.jpg

maxresdefault.jpg

Nei, det er ikke fasit på smak, men strømlinjeformet og ren render hjelper mye.  :tease: HTC U12+ har rare refleksjoner i glasset, er litt uelegant rundt kurvene, og har i tillegg veldig merkelig kontrast mellom bakside og kamera. 

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

galaxy-s9-plus-render.jpg

maxresdefault.jpg

Nei, det er ikke fasit på smak, men strømlinjeformet og ren render hjelper mye. :tease: HTC U12+ har rare refleksjoner i glasset, er litt uelegant rundt kurvene, og har i tillegg veldig merkelig kontrast mellom bakside og kamera.

Så lenge det ikke er en Samsung vil den selvsagt bli vurdert av alle oppegående ?.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...