AfterGlow Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Og ny trailer.Det helsprø bilspillet The Crew 2 har fått slippdato Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Pluss for lansering til konsoll og pc samtidig. Veldig spent på hvordan bilene oppfører seg. I eneren føltes det tidvis som båter, så båter regner jeg med de får til. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Pluss for lansering til konsoll og pc samtidig. Veldig spent på hvordan bilene oppfører seg. I eneren føltes det tidvis som båter, så båter regner jeg med de får til. Hadde de klart å få til noe ala Forza Horizon så hadde ihvertfall jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Men kjørefølelsen var herlig, og helhetsinntrykket etter en del timers spilling var svært godt. Har vi spilt samme spill? Kjørefølelsen var helt horribel å en av grunnene til at spillet ble lagt på hylla etter kort tid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå