Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Bali skrur av internettjenester et helt døgn: Ønsker «stille refleksjon» Lenke til kommentar
Ximalas Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Setter man fyr på disse dukkene, så tenner man jo bål og det blir litt lysere. Tenk om det da dukker opp enda flere demoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Setter man fyr på disse dukkene, så tenner man jo bål og det blir litt lysere. Tenk om det da dukker opp enda flere demoner. Da har du flere å brenne til neste år Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Fjern hele internett over hele verden til evig tid. Endret 16. mars 2018 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Man tar det litt langt når man sier at Indonesia er dominert av kristendommen. Meg bekjent er det bare noen få øyer som er kristne. Bali er hinduistisk og resten av Indonesia er muslimsk. 1 Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Man tar det litt langt når man sier at Indonesia er dominert av kristendommen. Meg bekjent er det bare noen få øyer som er kristne. Bali er hinduistisk og resten av Indonesia er muslimsk. Islam- og kristendomsdominert har jeg skrevet. Mye av området øst for Bali er kristent, selv om dette riktignok bare utgjør rundt 10% av innbyggerne. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Fjern hele internett over hele verden til evig tid. Skrev Edgelord på internett. 8 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Fjern hele internett over hele verden til evig tid. Skrev Edgelord på internett. Det kunne jo ha blitt noen sånne "famous last words" da... ikke veldig sannsynlig, men dog... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Fjern hele internett over hele verden til evig tid. Skrev Edgelord på internett. Jeg skriver ikke på internett, jeg lager en rekke 1 og 0 med tankens kraft, at det havner her er bare tilfeldig. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Hvordan skal dette gå mon tro? ...når ikke disse virker. Må turistene treffes på gamlemåten og SNAKKE sammen før de ......?? Hmmm..... Lenke til kommentar
lovåundre Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Fra Wikipedia: "En gang var hinduismen den ledende religionen i hele Indonesia, og det finnes fortsatt store minnesmerker på de andre øyene. Men da islam spredte seg, døde hinduismen ut. Den siste hinduistiske kongen, Majapahit, flyktet over til Bali på 1500-tallet og tok med seg religionen, ritualene, kunsten og musikken."I dag utgjør Hinduer 83%, og muslimer 13%...., ifølge Wikipedia.Forøvrig var det en god ide å stenge internett på denne måten for en dag.Det kunne vi gjort i Norge også 3-4 ganger i året synes nå jeg. Endret 17. mars 2018 av lovåundre Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Bra idé å stenge den eneste åpne kilden til informasjon. Fin måte å stagge en utvikling. Lenke til kommentar
RoyK Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Fjern hele internett over hele verden til evig tid. …sa han på internett Lenke til kommentar
Börje Forssell Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Man tar det litt langt når man sier at Indonesia er dominert av kristendommen. Meg bekjent er det bare noen få øyer som er kristne. Bali er hinduistisk og resten av Indonesia er muslimsk. Islam- og kristendomsdominert har jeg skrevet. Mye av området øst for Bali er kristent, selv om dette riktignok bare utgjør rundt 10% av innbyggerne. Du kunne ha begrenset deg til islamdominert. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Man tar det litt langt når man sier at Indonesia er dominert av kristendommen. Meg bekjent er det bare noen få øyer som er kristne. Bali er hinduistisk og resten av Indonesia er muslimsk.Islam- og kristendomsdominert har jeg skrevet. Mye av området øst for Bali er kristent, selv om dette riktignok bare utgjør rundt 10% av innbyggerne. Du kunne ha begrenset deg til islamdominert. Bali er nokså dominert av kristne. Turister. Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Man tar det litt langt når man sier at Indonesia er dominert av kristendommen. Meg bekjent er det bare noen få øyer som er kristne. Bali er hinduistisk og resten av Indonesia er muslimsk. Islam- og kristendomsdominert har jeg skrevet. Mye av området øst for Bali er kristent, selv om dette riktignok bare utgjør rundt 10% av innbyggerne. Du kunne ha begrenset deg til islamdominert. Du/dere har et poeng. Fixed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå