anonynor Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) reterteft Endret 8. mai 2018 av anonynor Lenke til kommentar
ozone Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Alle må på sesjon, uansett ønske om videre tjeneste. Men jeg stusser litt over at du vil søke på FallskjermJeger, men er i tvil om du har fysisk form nok til sesjonen? Alle som søker fallskjermjeger er i topp form, og har vært det hele livet. Fallskjermjeger er ikke noe du "medisinballer deg til" et par måneder før det begynner. Trust me. 4 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Hvis du er i tvil om du er i god nok form til å søke deg inn som fallskjermjeger, så er du ikke i god nok form til å søke deg inn som fallskjermjeger. De fysiske minstekravene er langt, langt under det som faktisk er påkrevd for å fullføre hele utdannelsen. Endret 16. mars 2018 av Belfaborac Lenke til kommentar
anonynor Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) rnsdg Endret 8. mai 2018 av anonynor Lenke til kommentar
anonynor Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Alle må på sesjon, uansett ønske om videre tjeneste. Men jeg stusser litt over at du vil søke på FallskjermJeger, men er i tvil om du har fysisk form nok til sesjonen? Alle som søker fallskjermjeger er i topp form, og har vært det hele livet. Fallskjermjeger er ikke noe du "medisinballer deg til" et par Endret 8. mai 2018 av anonynor Lenke til kommentar
ozone Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Ikke la meg ta fra deg lysten og motet! Er viljen til stede kan man klare det utroligste. Blir du fallskjermjeger har du min fulle respekt, som alle de andre fallskjermjegerne har. Lykke til! Lenke til kommentar
anonynor Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 (endret) rgargreg Endret 8. mai 2018 av anonynor Lenke til kommentar
Yes yes Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Blir fallskjermjeger til sommeren nå ! Sto mellom Fallskjermjeger, Kystjegerkommandoen eller E-tjenesten. Kom inn! Fikk faktisk litt lyst til å ta førstegangstjenesten i kystjegerkommandoen, vet at det er en fin vei videre til marinejegerkommandoen. Har muligheten til å bytte, har en uke på meg. Erfaringer eller tips? Hei går tredje året på vgs og tenkte gå in i sambandsbataljonen, men hva er e-tjeneste? Første gangen jeg hører om det?? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 E = etterretning Til TS: Lykke til på aspiranten, det er da det virkelig opptaket starter. Moroa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå