Gå til innhold

Listhaug kritiseres av FrP-ere

7 stemmer

1. 1. Bør FrP deles i to?

• Ja, vi trenger et hardcore høyreparti
      1
    • Nei, et moderat FrP er det beste
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Listhaug vil bli stående som den største varsleren i moderne tid. Dessverre angrep hun AP direkte, og det går aldri bra. Hvis du skal sparke inn tenna på AP, kan du like gjerne bruke begge beina.

Lenke til kommentar

Det som foregår nå er et råttent spill av et parti som furter etter å ha tapt valget.

Ingen av dem er så dumme at de virkelig tror at Listhaug mente Behring Breivik eller Utøya i facebook-innlegget sitt.

De forsto nok alle sammen det hun jo skrev helt tydelig: at skal man kunne stoppe terror som kommer utenfra Norges grenser, så må man kjapt kunne ta passet fra radikaliserte nordmenn på vei tilbake fra Syria.

Hun skrev ikke Utøya, og hun skrev ikke Breivik.

Hun anklaget arbeiderpartiet for å gjøre det lettere for terroristene som kommer utenfra, enn det burde være. Hvorfor arbeiderpartiet?

Jo fordi de var dem som stemte mot! Så enkelt er det!

Men nå har arbeiderpartiet jaggu klart å snu dette til at:

"Det er så synd på oss p.g.a. Utøya, at vi tåler intet snakk om terror i det hele tatt! Så nå må dere beklage! Og forresten så har vi heller ikke tillit til Listhaug lenger heller!"

Jeg spyr!

EDIT: Og når Frp'ere nå "kritiserer" Listhaug, er det jo ikke fordi de plutselig er blitt uenig med henne, men fordi de selvsagt er redd for sin egen politiske karriere, og umiddelbart "legger seg langflat" som jo man må gjøre i disse mee-too tider

Endret av ozone
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Listhaug vil bli stående som den største varsleren i moderne tid.

Varslet mot hva da? At AP ønsker terror fordi de synes at menneskerettigheter er et viktig prinsipp?

Nå overdriver du. Listhaug har aldri sagt at AP ønsker terror, hun sier de gjør det for lett for terrorister å komme seg inn i landet.

Jeg skulle likt å se trynet på Støre, hvis det nå skjedde en alvorlig terrorhandling i Norge fordi en radikalisert nordmann kom seg inn på sitt norske pass som ellers ville vært inndradd etter de nye reglene (som ikke ble noe av pga AP)...

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det som foregår nå er et råttent spill av et parti som furter etter å ha tapt valget.

Ingen av dem er så dumme at de virkelig tror at Listhaug mente Behring Breivik eller Utøya i facebook-innlegget sitt.

Hovedproblemet her er ikke egentlig 22.-juli-kobingen - den biten synes jeg overspilles en del fra opposisjonen.

Hovedproblemet er at vi har en justisminster som bedriver 'kommunikasjon' på et slikt lavmål at selv en del forumtroll er bedre.

Kaste ut stråmann-memes på facebook er totalt uverdig for enhver stortingspolitiker og det blir enda verre når det kommer fra en av de mest fremtredende ministerpostene i regjeringen.

Listhaug har en liten 'menighet' og hun gir f i alt annet enn å tekkes denne lille gjengen som heier villt på henne uansett hva hun gjør eller sier. Frem til for noen få dager siden virker det som hun var så høy på seg selv at hun trodde hun var totalt untouchable.

At hun totalt ydmyket og umyndiggjorde Erna, som valgte å krype når Listhaug nektet å gjøre det, var forsåvidt et tegn på at hun kanskje kunne ha rett - heldigvis har vi andre mekanikker som slår inn når en svak statsminister ikke makter å sette foten ned og gjøre jobben sin.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Varslet mot hva da? At AP ønsker terror fordi de synes at menneskerettigheter er et viktig prinsipp?

Nå overdriver du. Listhaug har aldri sagt at AP ønsker terror, hun sier de gjør det for lett for terrorister å komme seg inn i landet.

Jeg skulle likt å se trynet på Støre, hvis det nå skjedde en alvorlig terrorhandling i Norge fordi en radikalisert nordmann kom seg inn på sitt norske pass som ellers ville vært inndradd etter de nye reglene (som ikke ble noe av pga AP)...

Du skulle likt å se terror for å se støre sin reaksjon? Galskap..

Lenke til kommentar

Listhaug gjorde en feil, men alle politikere gjør feil nå og da. Det er en dårlig ide å splitte Frp i to og det kommer heller ikke til å skje. Det finnes partier under sperregrensen å stemme på for de som ikke synes Frp er langt nok til høyre.

Lenke til kommentar

Enda en stråmann her inne!

Jeg skrev at jeg skulle likt å se trynet på Støre. Stor forskjell.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hovedproblemet her er ikke egentlig 22.-juli-kobingen - den biten synes jeg overspilles en del fra opposisjonen.

Hovedproblemet er at vi har en justisminster som bedriver 'kommunikasjon' på et slikt lavmål at selv en del forumtroll er bedre.

Jeg er helt enig i at den typen kommunikasjon burde ikke en Justisminister bedrive, og jeg skulle ønske hun ikke gjorde det.

Hun er en dyktig politiker valgt inn på Stortinget, og har nå tilgang til de virkelige maktmidlene! Så facebook burde hun holde seg langt unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke et råttent spill av AP, det var dårlig håndtering av regjeringen.

Listhaug burde gått ut og gitt en beklagelse av typen "Jeg beklager hvis jeg fornærmet noen" og Erna burde holdt kjeft. Når Erna går ut og beklager for Listhaug så viser det bare hvor svak regjeringen er, og svakhet er ikke spesielt populært blant velgere.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen har da rett til å være terrorist i Norge?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når Erna går ut og beklager for Listhaug så viser det bare hvor svak regjeringen er, og svakhet er ikke spesielt populært blant velgere.

Det er et godt poeng. Folket vil ha sterke ledere, men jeg tror ikke de oppfatter Ap som sterke heller. 

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen? Det kreves fortsatt terror, og da er det noe du ønsker. Det er helt hinsides. Forhåpentligvis tar #PST ansvar.. 

Lenke til kommentar

Mitt tips: Ikke svar på stråmenn og annen trolling. Alle ærlige lesere kan se at han driter seg ut.  

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det svarer ikke på spørsmålet mitt, men utsagnet er ord for ord: "Ap mener terroistenes rettigheter er viktigere enn nasjonens sikkerhet"

Det var en skrivebom å spisse det til at de ønsker terror. Det jeg mente var at de heller vil åpne for terror.

Listhaug har fått prinsipper om menneskerettigheter til å handle om sikkerhet, som en vaskekte høyrekonservativ.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det svarer ikke på spørsmålet mitt, men utsagnet er ord for ord: "Ap mener terroistenes rettigheter er viktigere enn nasjonens sikkerhet"

Listhaug har fått prinsipper om menneskerettigheter til å handle om sikkerhet, som en vaskekte høyrekonservativ.

Ap bryr seg ikke om menneskerettigheter. De lever av å bryte menneskerettigheter. 

Og selvfølgelig må vi tenke sikkerhet for våre egne borgere. Det skulle bare mangle at vi setter egen sikkerhet over andres rett til å bo her. Ingen har rett til å bo her, særlig ikke når de har erklært krig mot oss. 

Hun er høyrekonservativ, ja. Og konservatisme kan fort være fremtiden, for vi ser klare tegn til at folk er lei av hippiene. 

Endret av VRK18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ap bryr seg ikke om menneskerettigheter. De lever av å bryte menneskerettigheter.

Som alle andre politiske partier.

Og selvfølgelig må vi tenke sikkerhet for våre egne borgere. Det skulle bare mangle at vi setter egen sikkerhet over andres rett til å bo her. Ingen har rett til å bo her, særlig ikke når de har erklært krig mot oss. 

Hvilken sikkerhet har våre egne borgere om byråkratene kan frata dem deres statsborgerskap etter eget forgodtbefinnende?

Klart når DU har blitt fratatt ditt statsborgerskap ved en feilvurdering, så er ikke din sikkerhet lenger noe å bry seg om ettersom du ikke lenger befinner deg blandt "våre egne borgere".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...