Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Domeshop.no

Gjest medlem-35580

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-35580

Hei,

topic sier vel det meste, jeg skal bestille meg hjemmesideplass, eller rettere sagt domene, men må jeg bestille webhotellet til 39,- pr. mnd. også domenepakken til 125,- pr. år?

Skjønte ikke helt opplegget til domeneshop.no.. :no:

Noen som vet om noen andre billige webhotell ?

Mvh

Emo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal legge ut hjemmeside, så må du jo ha en plass å legge det, men det trenger ikke være hos domeneshop. Jeg har bare kjøpt domenenavnet mitt + mail gjennom domeneshop. Jeg har nå kommet over denne siden b-one.net/ som jeg vurderer å flytte til. Her får man jo meget rimelig webhotel, så dette ville jeg ha vurdert var jeg deg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580

Hei,

Jeg skulle bestille hos www.b-one.net jeg og, men så fikk jeg det ikke til, jeg skulle få support innen 24 timer.. :yes:

Men, det er ikke så billig, det blir 400,- pr. år på den pakken som koster 10,- pr. mnd., det blir hele 25% moms osv..

Noen som har noen andre plasser?

Mvh

Emo

Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580

Hei,

Ja, jeg får snart support, da skal jeg bestille..

Men alle domenene jeg kunne tenke meg er opptatt!

Serriøst så mongo, forslag til hva jeg kan ha?

Hehe..

Mvh

Vegard Østrem

Lenke til kommentar

Måten jeg personlig har gjort det på er gjennom redirection.net, der koster det 15$ for å registrere domene og for et år.

Det forutsetter at du allerede har et område å legge sidene på, som domenenavnet videresender til.

www.lassenet.com, sidene er ikke ferdige ennå, men jeg gjør litt hver dag fremover.

Disse hoster jeg på egen webserver, jeg bruker Sambar webs, dette er en gratis meg genial webserver software, dette har jeg hjemme hos meg selv på en Nextgentel linje, ADSL chello 3000 (eller er det delta 3000?)

På den måten kan du si at jeg har ubegrenset plass til websidene.

Så totalt så har det kostet meg den nette sum av 15$ få domene og ubegrenset webområde, dette betinger jo at jeg har en maskin på nettet hele tiden, men det er ikke et problem da jeg har en server oppe og går hele tiden.

Årlig pris etter registreringen er 5$.

På serveren så kjører jeg som sagt Sambar webs som webserver, mdaemon som e-mail server og Bullet proof ftp som ftp server, og dette er et oppsett som jeg er meget fornøyd med.

Lasse

Lenke til kommentar

Domeneshop.no er helt utmerket. De er raske på support, og veldig hyggelige. Har hatt domenet der i snart et år nå, og enda ikke merket noe stort til nedgang (både mail og domenet)

jeg har den pakka deres, husker ikke hva den heter.

200MB til mail.. det er heftig .D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...