Gå til innhold

TEST: Huawei P Smart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Sammenlignet bildene fra testene på tek på denne telefonen og Mate 10 Lite, og synes det relativt store forskjeller. Kanskje så store at jeg heller ville valgt Mate 10 Lite selv om ikke får android 8 og wifi-tale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bra med test men prisene i norske butikker frister ikke. Bedre å handle på aliexpress og man kan få en knallgod tlf som er enda billigere.

Synes merker som Huawei ofte er relativt dyre i Kina også. Om man legger på moms og fortolling så blir prisene nær det man får kjøpt dem for i norske butikker. Da har man i tillegg garanti og kjøpslov i bakhånd.

Lenke til kommentar

Bra med test men prisene i norske butikker frister ikke. Bedre å handle på aliexpress og man kan få en knallgod tlf som er enda billigere.

Synes merker som Huawei ofte er relativt dyre i Kina også. Om man legger på moms og fortolling så blir prisene nær det man får kjøpt dem for i norske butikker. Da har man i tillegg garanti og kjøpslov i bakhånd.

Tror den ligger på 1600 kr på aliexpress, med min erfaring så har det vært null toll på mobilene jeg fikk tilsendt. I et tilfelle måte jeg returnere og det gikk, men prisen for å returnere er ganske høy sammenlignet med å få den denne veien. Aot kan man gemble og 1000 kr spart er vel verdt det. Smak og behag :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...