Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynnte med at jeg ikke kunne redigere regedit, noe jeg har bare ignorert en stund. Men når jeg installerte antivirus for å få regediten min tilbake, ble vist et av de 219 virusene mine sinna (218 var harmløst shit :p) og forteller PCen min at de programmene jeg prøver å åpne ikke er der.

Deriblant antivirus programmet.

Oh wchat tu du?

Har ikke XP cd liggende akkurat nå, så hvis jeg på formatere skjer det ikke før i morgen. snufs.. har så lyst å testedet nye SB audigy 2 ZS kortet mitt. :(

Noen som har en wonderløsning?

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt antivirusprogram tok ikke det populære IRC viruset "sjekk ut jessica alba http//:xxx.xxx/blablabla/jessica.jpg"..

god damn, ble formatering på meg oxo|=

regedit slutta å funke, og på trend micro stod det at man måtte inn i regedit for å fjerne det fra startup.. lite man kan gjøre da..

bruker pc-cillin 2002..

Lenke til kommentar
Har hatt den dritten der jeg og. Det er bare å sette igang å formatere. Alle exe. filene på dataen er kaputt. Sorry mac! Du burde tenke på antivirus først og deretter programmvaren...

Kaputt er å ta hardt i. Kan fremdeles kjøre alt hvis jeg tar "run as" an annen bruker eller "open in". Mareritt å leve med da, så får hente meg en XP cd i morra og gi den en formatering. Er vel på tide uansett.

Har fått til SB audigy 2 ZS kortet jeg snakket om der oppe :p

Det er konge :D

Og 1gb ram er herlig (peaken på ram jeg bruker min ligger på 900 vanligvis, og da sucker det å ha 512) :):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...