Zappy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Begynnte med at jeg ikke kunne redigere regedit, noe jeg har bare ignorert en stund. Men når jeg installerte antivirus for å få regediten min tilbake, ble vist et av de 219 virusene mine sinna (218 var harmløst shit ) og forteller PCen min at de programmene jeg prøver å åpne ikke er der. Deriblant antivirus programmet. Oh wchat tu du? Har ikke XP cd liggende akkurat nå, så hvis jeg på formatere skjer det ikke før i morgen. snufs.. har så lyst å testedet nye SB audigy 2 ZS kortet mitt. Noen som har en wonderløsning? Endret 12. desember 2003 av zappy Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Aha! Jeg klarte å kjøre exe filer når jeg høyreklikker -> "run as" og en annen bruker. Men... det hjelper meg ikke å fjerne problemet... noen som har en ide? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Får du fram task manager og får sett hvilken program som ligger å kjører. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 En kompis av meg hadde dette problemet. Etter en del grubling på oss ble det nok formattering ja Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har hatt den dritten der jeg og. Det er bare å sette igang å formatere. Alle exe. filene på dataen er kaputt. Sorry mac! Du burde tenke på antivirus først og deretter programmvaren... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Mitt antivirusprogram tok ikke det populære IRC viruset "sjekk ut jessica alba http//:xxx.xxx/blablabla/jessica.jpg".. god damn, ble formatering på meg oxo|= regedit slutta å funke, og på trend micro stod det at man måtte inn i regedit for å fjerne det fra startup.. lite man kan gjøre da.. bruker pc-cillin 2002.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Har hatt den dritten der jeg og. Det er bare å sette igang å formatere. Alle exe. filene på dataen er kaputt. Sorry mac! Du burde tenke på antivirus først og deretter programmvaren... Kaputt er å ta hardt i. Kan fremdeles kjøre alt hvis jeg tar "run as" an annen bruker eller "open in". Mareritt å leve med da, så får hente meg en XP cd i morra og gi den en formatering. Er vel på tide uansett. Har fått til SB audigy 2 ZS kortet jeg snakket om der oppe Det er konge Og 1gb ram er herlig (peaken på ram jeg bruker min ligger på 900 vanligvis, og da sucker det å ha 512) Lenke til kommentar
ivara Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bare tull å formatere , det som skjer er at viruset legger seg inn i registry til å kjøre før alle exe-filer kjøres. lar seg som regel løses ved å omdøpe regedit.exe til regedit.com (com-filer blir alltid åpnet først uansett.) Se linken under: http://www.governmentsecurity.org/articles...eonstartup.phph Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Oi takk skal du ha. Skal prøve det. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hey man! Start i sikkerhetsmodus og bruk system restore til å skru tiden tilbake til da du ikke hadde viruset. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hey man! Start i sikkerhetsmodus og bruk system restore til å skru tiden tilbake til da du ikke hadde viruset. eller start i sikkerhetsmodus og slett filen som er infisert av dritten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå