kristian009 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Hei. Ønsker og koble opp et Logitech Z906 til TV. Planen var og bruke optisk lydkabel, men den røk når jeg oppdaget TV'en ikke hadde en slik inngang. Jeg er ikke veldig dreven innenfor lyd og lydinnganger, så trenger litt hjelp. Ønsker helst og få en surround lyd. Legger ved bildene av bagenden til tv og Z906. Takker for svar. Endret 15. mars 2018 av kristian009 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 TV har jo koaxial digital lydutgang (til venstre for VGA-kontakten) og Z906 har koaxial digital lydinngang (merket med 5). Bare å koble med en phonokabel (RCA-kabel). Lenke til kommentar
kristian009 Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Hei, takk for svar. Vil jeg kun trenge denne ene kabelen for og drive alle 5 høyttalere + suben? Virket nesten litt for lett ut til og være sant Kristian Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Koaxial blir det samme som optisk som du savnet. Hva du får av lyd i høyttalerne kommer an på kilden og innnstillingene på Z906. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå