member-378285 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Flere som er enige med meg om at vipps bør endre slik at man ikke trenger å få nytt nummer for å slette historikk? Jeg har brukt over 8 timer på å endre en nummer hos banken, ikke så lett dersom man ikke kommer inn på nettbanken og heller ikke kan besøke et bankkontor. Men etter en 8 timers heftig diskusjon på telefon i strekk så ga de opp og kunden vant. I never give UP! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Nå er vel ikke Vips et DNB-produkt lenger. Det ble skilt ut som eget selskap for en tid tilbake og DNB fikk med en haug med andre banker på eiersiden. 1 Lenke til kommentar
member-378285 Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Stemmer, og vipps har samarbeid med flere banker da mobilepay eller mcash som la ned driften, har de fleste et forhold til vipps. Vipps bruker oransje farge på nettsiden, grønn farge på appen, ringer du vipps så hører du ganske lik Menyvalg som når du ringer dnb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå