Seawanderer Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Har et forholdsvis mørkt rom, så jeg skulle gjerne hatt bedre lys på ansiktet mitt... Akkurat nå ,så virker det her som det klareste alternativet mitt, kombinert med kaldhvit lyspære: Har bare en c920 webkamera som jeg bruker. Har også en 50" skjerm som jeg bruker til å streame på, så lyset må nesten kommer OVER tv-skjermen... Hva tenker dere ville fungert bra? Hvilken kaldhvit pære anbefaler dere å bruke? Takker for tips! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Det kan hjelpe og lage en softboks over lyskilden. Edit: eventuell sette lyskilden litt på siden og en reflektor tilsvarende på andre siden, her er mange ideer. Endret 15. mars 2018 av Nautica Lenke til kommentar
Seawanderer Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Synd at alle de forslagene der er med DSLR-kamera... noe jeg ikke har. Har bare en enkel c920 webcam. Tror faktisk lampeløsningen + kaldhvit lyspære vil være en bedre og mer lønnsom løsning. Skal bare streame. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Kvaliteten på lyset er ikke avhengig av kameratype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå