Gå til innhold

Noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huuummm.... Har både H&D2 og CoD, og tror faktisk jeg ville valgt begge to. De er to fundamentalt forskjellige WWII spill. CoD er mer MOH i spillestilen, mens H&D2 er mer taktisk og krever litt mer av deg (at du setter deg inn i spillet altså).

Begge er utrolig morsomme i MP (men igjen på hver sin måte).

Lenke til kommentar
Hei.

Har tenkt å kjøpe et av disse spillen, men klarer ikke å bestemme meg.

Har dere prøvd de, vil jeg gjerne ha noen synspunkter.

(Joda..har lest omtalene på gamer.no).

*Call of duty

*Hidden & Dangerous 2

*MOH Rising sun (PS2)

:D

H&D 2 = Lengere spill, dårlig AI, en del bugs, middels morro å spille om igjen.

COD = Ganske kort, ganske "clean for bugs", tvilsomt like morro å spille om igjen, men har bedre multiplayer.

Lenke til kommentar

Call of Duty er veldig kort... (synes hvertfall jeg da jeg moste gjennom det på rundt 5 timer).

H&D2 har jeg ikke testet ennå...men H&D 1 var ganske fett...spilte enern en del i multiplayer, og det var moro når alle visste hva de drev med... tror neppe at de har greid å fikse opp multiplayer biten på H&D2 slik at det kan vellykket spilles online med/mot hvem som helst.

Egentlig burde du bare kjøpe Planetside i stedet hvis du har penger/maskin til det ;)

Lenke til kommentar

Synes CoD var altfor standard. Ikke noe spesielt ved det liksom. Og så var det jo også aaaltfor kort. Når du skal bruke penger på et spill, så kjøp noe som varer mer enn 4-5 timer.

Av FPS ville jeg valgt H&D2, MEN kan du se lenger enn til FPS sjangeren, ville jeg valgt Star Wars: Knights of the Old Republic.

La deg ikke skremme over at det er Star Wars om du ikke er fan. Jeg er heller ingen starwars fan, men dette spillet er bedre enn hva jeg har prøvd på lenge.

Lenke til kommentar
COD = Ganske kort, ganske "clean for bugs", tvilsomt like morro å spille om igjen, men har bedre multiplayer.

Multiplayeren på H&D 2 blir oppgrader snart.

Litt irriterende at karene, du har med, til tider er ganske "ulydig". :mad:

Endret av Opus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...