El_PoLLa Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 skal kjøpe ny grafikkort hadde jeg tenkt, siden det er cs jeg spiller akkurat nå bør kortet klare sinnsykt med anisotropisk filtring, så mye AA som mulig, gjerne truform, smartshader og en del slike ting og ha minimum 60 fps i cs med dette på. duger radeon 8500 til det? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 det står at det skal gå å spille på max. 800x600 med best AA, men jeg opplevde noen rare prob... smokegranaden lager utrolig mange "firkanter" (snakker seff om cs) og når den skal filtre gjennom allt der så opplevde jeg EN lag... Skal du ha et pålitelig AA kort så der vel Gainward GeForce 3 ti 200 gpu med 128 MB minne det beste, husk jo mere minne=jo høyere AA oppløsning....kunne nå og da være kjekt å ossen pc du har, og forsikre deg om at du i det minste har agp 2x.................... Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 kjøp radeon du.......... det er et knallbra kort............ Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 radeon kan stilles inn til 8 eller 16x anisotropisk filtring, er det det samme som gf3 eller er det 16 ganger mere? vil ha på aax4, er ikke radeon 8500 bra nok venter jeg til neste radeon kort. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 jeg TROR det er dobbelt så mye............kan ikke så helt mye om det punktet......... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg får kjørt 8x anastropisk filtrering eller no sånt med mitt GeForce 3 Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 kjøper radeon8500 hvis AA, smoothvision ytelsen er bra i cs - med alt det andre på. bra ytelse er over minimum 60 fps :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 jeg får 30 fps med radeon8500 i cs når det skytes selv i laveste oppløsning,ati anbefales ikke for cs ta heller en gf4tixxx. hadde 69 fps med gf2mx,jeg får ikke spilt cs får ati kommer med drivere som fikser mitt problem og ja har prøvd direct3d og opengl begge er like Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 hmm, prøvd software danny :smile:. har du gode specs da? stemmer det du sier så er mx kortet mitt bedre enn radeon 8500. gf4mx er dyrt - har det alle de finessene som radeon har? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 nei gf4mx suger.alle mx suger,gfmx har ikkke alle funksjonene 8500. jeg vet ikke hva problemet mitt er,software ser jo så stygt ut,kortet mitt sliter spes i opengl spill med untakk av serious sam2 der hadde jeg 6xperformance smoothvision på 1024x768 gikk silke glatt mens cs og renegade går helt ræva hakker annet hver minut når noen skyter synker fps helt ned 20-25,direct 3d spill går helt strålende. 2d merka jeg med en gang fra gf2mx til 8500 mye finere på ati. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 ok, det var med smoothvision. test det med 4x smoothvision - og hva er specsene dine? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 11:43, El_PoLLa skrev:ok, det var med smoothvision. test det med 4x smoothvision - og hva er specsene dine? smoothvision går ganske dårlig hos meg siden det er ganske cpu intestiv og jeg har bare en stygg celeron på 700mhz :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå