Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Får vel legge inn en liten liste jeg også. Kan jo starte med å vilken album som er mine favoritter: Master Of Puppets Ride The Lightning Kill 'Em All ...And Justice For All/The Black Album St. Anger Re-Load Load Og sangene: The Four Horsemen, Whiplash, No Remorse, Seek & Destroy, Phantom Lord, Hit The Lights, Ride The Lightning, For Whom The Bells Tolls, Fade To Black, Creeping Death, Battery, Master Of Puppets, The Thing That Should Not Be, Welcome Home (Sanitarium), Disposable Heroes, Leper Messiah, Orion, Blackened, ...And Justice For All, One, Harwester Of Sorrow, The Frayed Ends Of Sanity, Dyers Eve, Enter Sandman, Sad But True, The Unforgiven, Wherever I May Roam, Nothing Else Matters, Of Wolf And Man, The Struggle Within, King Nothing, Hero Of The Day, Bleeding Me, Wasting My Hate, Fuel, The Unforgiven II, Prince Charming, Frantic, St. Anger, Invisible Kid, The Unnamed Feeling, Sweet Amber, All Within My Hands. Topp 10: 1. For Whom The Bells Tolls 2. Master Of Puppets 3. One 4. Ride The Lightning 5. The Four Horsemen 6. Enter Sandman 7. Seek & Destroy 8. Fade To Black 9. Welcome Home (Sanitarium) 10. Battery Dette var lett Men tror ikke dette er langt fra sannheten Lenke til kommentar
nextri Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 i følge dagbladet er S&M det dårligste albumet. Terningkast 1 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 i følge dagbladet er S&M det dårligste albumet. Terningkast 1 Hvem bryr seg om hva kritikere skriver? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) hvilken fjott gav S&M 1!!!!??!?!? Jeeez, Dagbladet er rævkjørt... S&M er vakkert Endret 14. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvilken fjott gav S&M 1!!!!??!?!? Jeeez, Dagbladet er rævkjørt... S&M er vakkert Enig. S&M har faktisk fått rævvakarakterer av de fleste. Jeg må medgi at originalene i lengden er absolutt best, men S&M er knallers det og! All honnør til Michael Kamen, som nylig gikk fra oss... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 St.Anger er ikke Metallicas dårligste album. Det er Load! Men det er allikevel ikke helt et album etter min smak. Vil påstå at Load (og Reload) egentlig er gode album jeg. Hadde platene vært sluppet av noen andre enn Metallica så hadde de nok fått en betydelig bedre mottagelse. Albumene er slettes ikke dårlige, de er bare ikke typiske Metallica album og ingen band som skifter stil får gode kritikker av en eller annen rar grunn. Sant nok. Problemet med Load (og Reload) er at de er utgitt av Metallica, som har etablert seg som et metal-band. Load er mer likt et contry-album. Selv om albumet har sine perler er det ikke skikkelig metal med unntak av noen få sanger... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvilken fjott gav S&M 1!!!!??!?!? Jeeez, Dagbladet er rævkjørt... S&M er vakkert Enig. S&M har faktisk fått rævvakarakterer av de fleste. Jeg må medgi at originalene i lengden er absolutt best, men S&M er knallers det og! All honnør til Michael Kamen, som nylig gikk fra oss... R.I.P Michael Kamen tror han fyren som anmeldte ikke har hørt på S&M, bare skrevet 1 fordi det er et metalband med orkester... S&M er jo utrolig, særlig Of Wolf And Man, Nothing Else Matters og Call Of Ktulu som høres bedre ut enn originalene. No Leaf Clover er jo også utrolig kul. Han gav jo Justice og Kill 'em all 3, mens han gav St. Anger 5, så han må ha vært litt skrudd i hodet Lenke til kommentar
RIP Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Unforgiven, No leaf clover, One, Loverman, For whom the bell tolls, Master of puppets, Fade to black, Human, I disappear, to live is to die, the unnamed feeling, harwester of sorrow, welcome home, seek and destroy, trapped under ice det er noen av de som spilles ofte. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Denna tråden blir stengt snart regne jeg med. Det er andre forum dingser for detta... men jeg kan nok bruke den før den blir stengt. Metallica ruler! No spørsmål. Men jeg synes nesten de får gi seg snart.. ellers blir de som Rolling Stones. Det siste albumet vart grei. Synes Whiskey in the Jar og Devils Dance er de beste sangene. Viste du forresten at Whiskey in the Jar egentlig er ein Irsk pub sang? Prøv å hør på The Dubliners en gang... det er en rar sang. Er du Metallica-fan og har en cover-sang som favoritt sang? heh Det er forøvrig en irsk folkevise som The Pogues og The Dubliners laget en versjon av omtrent samtidig (som de også har spilt inn sammen). Så lagde Thin Lizzy en versjon og det er den Metallica har "gått etter". On-Topic: Metallica er knallbra, ett av mine klare favorittband (sammen med blant annet In Flames). Noen av favorittsangene blir vel: Welcome Home One Call of Ktulu Orion The Unforgiven II Battery Nothing Else Matters Ride The Ligthning Master of Puppets Mange andre favorittsanger og, men det tar jo så lang tid å skrive opp alle hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå