steinjarle Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Logitechs nye gaming-høyttalere lyser opp veggen bak seg Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Når skal vi få det vi virkelig er ute etter? En RGB brødrister! 4 Lenke til kommentar
Knutzor Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hadde vært kjekt med Homeseer eller annen amarthus plugin støtte da moodlighting når pcen er på. Ser ingen andre nyttområder lenger..?? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Late stage capitalism-produkter helt der nede med smartpærer, smartbrytere og smartvasker. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Skal låte rimelig heftig før man lapper ut 2600(!!!) for de der! Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Trenger nye høytalere, så kunne tenke meg disse enten på hyller eller bak skjermene. (2) Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Når skal vi få det vi virkelig er ute etter? En RGB brødrister! Er det viktig at den er frå Logitech, eller er det greit med Razer? Ja, eg veit det er aprilsnarr frå 2016, og at han designmessig treng fleire RGB led. Endret 16. mars 2018 av Flyndresnik Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Husker jeg hadde Phillips Ambilight til PC for en del år siden. Kult konsept, men på den tiden var det dessverre elendig støtte både fra Phillips selv og spillprodusenter. Virker som om dette systemet fungerer litt bedre med tanke på at det en screen sampler. Må testes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå