JanA Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Andre spill fungerer bra, men i disse to så blir skjermen grå et par sekunder og så kommer jeg tilbake til desktop. Hører også klikkelyd fra skjermen to ganger. Det som slår meg er at disse spillene vel krever DX9 mens de andre spillene jeg har prøvd ikke gjør det. Dette er skikkelig irriterende. Det var pga DE2 at jeg kjøpte kortet. Noen tips? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Samme her, slå av fastwrite, agp til 4X og sett ned litt på ram timings. Da dette funket for meg, når du er ferdig med nfsu etc så bare sett alt tilbake - fastwrite, siden flere mener den er unødvendig. ps: du er ikke alene om problemet, søk litt rundt i forumet. Lenke til kommentar
JanA Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 takk for tips. Har allerede satt agp til 4x og skrudd av fast-writes. skal prøve å sette ned ram timings nå. noen som har link til relevante tråder? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 var noe greier med med nfs:u demoen at du var nødt til å ha Regional Settings på Engelsk (USA) for at det skal virke. Men som sagt, det var demoen, burde jo ikke være sånn med et spill som er kjøpt her til lands, men er jo verdt et forsøk? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 var noe greier med med nfs:u demoen at du var nødt til å ha Regional Settings på Engelsk (USA) for at det skal virke.Men som sagt, det var demoen, burde jo ikke være sånn med et spill som er kjøpt her til lands, men er jo verdt et forsøk? Det er sånn på fullversjonen også! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har hørt at det har blitt rettet opp i den nye patchen. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 legg inn disse driverne. Fikser det meste http://www.ati.com/support/infobase/4291.html Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Går ut i fra at du bruker 3.9? Da er det ikke noe rart. Legg inn fix eller installer 3.7. Nok en tabbe fra ATI. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 gå inn på kontrollpanel så trykker dy "Bytt til klasisk visning" deretter går du på, innstillinger for region og språk så setter du alt språk til storbritania så skal det funke!!! Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 installer agp-driverne, mange som glemmer det, og da låser det seg et par sekunder ut i diverse spill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dette har IKKE NOE å gjøre med drivere, skjermkort, prosessorer, windowser og annet, det er enkelt og greit en fkopp av utviklerne av nevnte spill. Gå inn på kontrollpanel, sett regionale settings til Engelsk (Australia), trykk ok, start spill og voila! Og thomas, du har virkelig ikke peil. ALT er ikke drivere, selv om det er den enkleste unnskyldningen. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 apropos Deus Ex 2 .. kjøpte det i dag, innstallerte det .. og så plutslig sa det at det krevde et 3d-kort med ps 1.1 .. noe mitt gf2gts/pro ikke har støtte for .. DET ER URETTFERDIG! (må jeg vente til jeg får mitt 9600xt, da ) .. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176845&hl= og her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177552&hl= Kanskje det vil hjelpe deg. Og for dere som ikke har norsk versjon av NFSU, gå å bytt det i butikken. Det skal stå norsk tekst bakpå boksen og det skal være med norsk manual. Får dere ikke oppdatert NFSU til 1.2xxx kikk her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180758&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå