Kris_TheLord Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Vel, jeg synes det ble ganske vellykket. Bildene er dårlige men man kan se hva som er gjort Hva synes dere? Endret 14. januar 2004 av Kris_TheLord Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ganske vellykket ja! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er litt vanskelig å se helt, men er det slikat du har kuttet bort det som på skissen er svart? Ser ut som noe som kan ta lang tid.. Jeg regner med at det blir plexi bak. Har du tenkt å gjøre resten av panelene i samme stilen? Jeg tror dette blir bra! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mmmm, det der så stiligt ut Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Pent, meget pent. Har brukt samme mønster selv til mitt Aerocool kabinett. Du så det på bit-tech.net ikke sant? EDIT: Skulle stå Aerocool kabientt, ikke Skyhawk. Link til Workloggen Endret 12. desember 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 meget flott! jeg syntes det mønsteret så komplisert ut i begynnelien, men det gikk jo strålende! Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Pent, meget pent. Har brukt samme mønster selv til mitt skyhawk kabinett. Du så det på bit-tech.net ikke sant? Har du en direkte link eller? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Det er litt vanskelig å se helt, men er det slikat du har kuttet bort det som på skissen er svart? Ser ut som noe som kan ta lang tid.. Jeg regner med at det blir plexi bak. Har du tenkt å gjøre resten av panelene i samme stilen? Jeg tror dette blir bra! Ja...det tok sin tid å kutte ut. Og nå holder jeg på med sidedøren i samme stil Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Pent, meget pent. Har brukt samme mønster selv til mitt skyhawk kabinett. Du så det på bit-tech.net ikke sant? Yes, dog jeg har forandret det lit på sidepanelet Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 meget flott! jeg syntes det mønsteret så komplisert ut i begynnelien, men det gikk jo strålende! Ja, var ganske nervøs for å fucke det opp, men det gikk ganske greit Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Ok, etter mange timer med filing og sanding ble jeg endelig ferdig . Og her er resultatet: Endret 13. desember 2003 av Kris_TheLord Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Dæven, det der ser jo helt perfekt ut. Hva brukte du for å skjære ut og slipe det der? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 det blei knallbra! keep up th good work Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Dæven, det der ser jo helt perfekt ut. Hva brukte du for å skjære ut og slipe det der? Brukte dremel for å skjære, og sandet det etterpå. Endret 14. desember 2003 av Kris_TheLord Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeje! Tenker på å gjøre noe lignende selv... skjønt det blir neppe så J&%#" bra Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 har bare et ord: nice Nå fikk jeg lyst å kopiere, men synd jeg har gjort noe allerede Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Dette så veldig bra ut! Du har Jedi-Skillz med den dremeln du Btw, hvor finner man slike maler som man kan skjære ut etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå