Tomzern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvem av de 4 S-ATA 120GB harddiskene på komplett skal jeg velge?? Vil helst at den skal bråke minst mulig, men vil ha en harddisk med bra kvalitet og bra overføringshastighet... Noen som evt. syns jeg burde velge vanlig 120GB harddisk, så tar jeg gjerne imot forslag på det også Mvh Tomzern Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 denne Bestilte samme, bare 160GB istedet. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Bestilte samme, bare 160GB istedet. Har denne Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har 2 av 80Gb versjonen i raid0 og de er raske og stille, kan absolutt anbefales Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 argh, oppdager nå at denne disken, som S-ATA er omentrent like billig som en vanlig P-ATA disk, og jeg som nettopp har fått en P-ATA disk av denne typen. *hive seg over mailn* Håper de godtar at jeg returnerer disken i bytte Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 dette Bestilte samme, bare 160GB istedet Hvorfor? Lenke til kommentar
Galeris Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har disken Morpeus^ linka til, er kjempefornøyd med den Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 dette Bestilte samme, bare 160GB istedet Hvorfor? Hvorfor 160GB? Ville ha de ekstra 40gigg med plass. Hvorfor den disken. Er en god blanding av lydnivå, driftssikkerhet, ytelse og pris. (synes jeg) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jepp, seagate er din venn når det kommer til kvalitets harddisker, har en selv og den går som en drøm Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jepp, seagate er din venn når det kommer til kvalitets harddisker, har en selv og den går som en drøm Har også Seagate... bra kvalitet (kanskje best av de som Komplett tilbyr), og stillegående. Derimot har jeg hørt at Samsung diskene skal være enda mere stillegående, men har ikke peiling på kvaliteten på disse. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jepp, seagate er din venn når det kommer til kvalitets harddisker, har en selv og den går som en drøm Har også Seagate... bra kvalitet (kanskje best av de som Komplett tilbyr), og stillegående. Derimot har jeg hørt at Samsung diskene skal være enda mere stillegående, men har ikke peiling på kvaliteten på disse. jeg hører likevel ikek min seagate Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Western Digital Trådstarter vil ha en disk som bråker minst mulig. Greit at Western Digital er noe raskere enn sine konkurenter, men f.eks. Seagate er nesten like rask og mye mer stillegående. EDIT: Kvalitetsmessig er det vel bittesmå forskjeller. Endret 13. desember 2003 av Quietman Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ja seagate er tingen! Kjempeførnøyd med mine barracuda disker, ikke tvil om hva jeg kjøper neste gang!! Lenke til kommentar
zexs Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har også seagate disken og er kongefornøyd! støynivået er helt ok og ikke sjenerende. er montert i et noblesse kabinett med støydemping. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Okei, men da tror jeg jeg går for Seagate'n da, siden alle er så fornøyd med sin egen Seagate Takk for hjelpen Mvh Tomzern Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 seagate barracuda disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå