GaLiHaLen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg ser etter et rimelig midi kabinett. Det skal ha minst 300W psu og ha plass til atx hk. Jeg skal gjøre diverse ting med det. Skal ha 120mm vifte i front og muligens montere vannkjølning med tiden. Har sett på Aashima Midi tower ATX WTY-400 hos komplett. Dette er det rimeligste kabinettet jeg har funnet. noen som har dette kabinettet? Noen som har bilder av det innvendig? Noen som kan anbefale andre kabinetter? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 ville ikke tatt det aashima kabinettet.. en kamerat hadde det og der funka ikke powerknappen eller powersupply.. kan hende han hadde uflaks men uansett.. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 aashima er et h******* å bygge i..............ja jeg har prøvd Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har selv et InWin S-506, og er veldig fornøyd med dette. Bl.a. cdromer og floppydrives festes med skinner, ikke de vanlige trøtte skruene. Generelt er det et bra kabinett å bygge i, og det følger med 300W psu. Holder faktisk på å bygge inn vannkjøling i kabinettet nå :smile: håper det blir bra.. [ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-03-02 20:46 ] Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 har hatt ett ashima kabinett i serveren min! det er det største dritt kabinettet jeg har vore bortid! alt er av billig stål som blir bulket og psuen bråker! liten plass var det oxå! kjøp aopen eller inwin Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Noen som vet om det er plass til 2 120X120 mm vifter i HQ45 Pro? ser sånn ut... En vifte nede ved usb kontaktene i front og en rett under strømforsyninga. Noen som har testet dette? Kanskje dette kabinettet er bra for min bruk. Blir vel bra luftsirkulasjon med en 120 mm i front og en bak? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Må jo anbefale Chieftec's DX-01 serie. Er jo bare å si at de kabinettene er meget gode. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har forelska meg i et Aopen H600A-kabinett. Det er et sykt genialt kabinett. Kanskje ikke det peneste å se på, men jeg har da bedre ting å gjøre enn å se på kassa mi? http://www.aopen.nl/products/housing/h600a.htm Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Det så bra ut(Aopen H600). Hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
magle Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 synes chieftec er finere og bedre. Og sikkert dyrere og... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Skal du ha et bra kabinett så er Chieftec noe av det beste du får tak i for øyeblikket. Verdt hver krone! Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg ser etter rimelige kabinetter. Som skal ha plass til 120X120mm vifte i front. Lenke til kommentar
Kane Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 er jo bare å finne fram stikksaga/dremel det :smile: Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Skal du ha et bra midt-tower kabinett, så må du for all del ikke glemme Lian-li Ok, kanskje ikke verdens billigste men det er ihvertfall veldig bra. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 22:26, GaLiHaLen skrev:Jeg ser etter rimelige kabinetter. Som skal ha plass til 120X120mm vifte i front. Aopen HQ45 er rimelig og det har plass til 120mm vifte foran (har selv bare 92mm i front, men det ville gått med 120mm også), tror også at det skal være plass til 120mm vifte bak (tror det skal akkurat være plass) Det går også an å ha en vifte i toppen av kabinettet, men da kan man ikke bruke den øverste 5.25". Den nederste 5.25" kan bare brukes med noen hovedkort (passet ikke hos meg, var noen komponenter på hovedkortet som var i veien) har byttet ut det gamle HQ45 kabinettet mitt nå med et ekte Addtronics 7896a :smile: bedre kabinett kan man sikkert ikke få :smile: :smile: (er vel litt stort og dyrt for deg :smile: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå