Bernt2 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Da hadde det blitt en Kona..ingen vits å betale 300.000 ekstra for fire ringer i grillen. Dette blir nok en mye større bil. Kona er på størrelse med Opel Ampera-e. I tillegg forventer jeg mye høyere grad av luksus i denne bilen. Er jo ikke bare rekkevidde som har noe å si når det kommer til bil... Men selv går jeg for Model 3, siden min makspirs også ligger rundt 300 000 kr. Hva slags luksus får den?Min nåværende elbil ( Ioniq) har ikke så mye mindre plass, med fem personer, hundebur i bagasjerommet, og den har varmepumpe, elvinduer, klimaanlegg, varmeseter ,varme i ratt ACC, filholder, ryggesensorer, også for kryssende trafikk, driver only funksjon på varmen, navigasjon, trådløs lading av telefon, Wi-Fi på infotainmenten. Hva mer har Audi? Nei du har nok rett. Alle som sikler på denne Audien kommer til å endre mening etter ditt innlegg, og velge en Ionoq i stedet. Det er din påstand..men hva slags luksus har den, ut over det jeg har nevnt? Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Den har større plass, hengerfeste, 400+ hestekrefter, 0-100 på under 5 sekunder, firhjulstrekk, dyrere materialer på seter og interiør, raskere lading, mulig luftfjæring? 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Da hadde det blitt en Kona..ingen vits å betale 300.000 ekstra for fire ringer i grillen.Dette blir nok en mye større bil. Kona er på størrelse med Opel Ampera-e. I tillegg forventer jeg mye høyere grad av luksus i denne bilen. Er jo ikke bare rekkevidde som har noe å si når det kommer til bil... Men selv går jeg for Model 3, siden min makspirs også ligger rundt 300 000 kr.Hva slags luksus får den?Min nåværende elbil ( Ioniq) har ikke så mye mindre plass, med fem personer, hundebur i bagasjerommet, og den har varmepumpe, elvinduer, klimaanlegg, varmeseter ,varme i ratt ACC, filholder, ryggesensorer, også for kryssende trafikk, driver only funksjon på varmen, navigasjon, trådløs lading av telefon, Wi-Fi på infotainmenten. Hva mer har Audi? Nei du har nok rett.Alle som sikler på denne Audien kommer til å endre mening etter ditt innlegg, og velge en Ionoq i stedet. Det er din påstand..men hva slags luksus har den, ut over det jeg har nevnt? Kvalitet og finish på interiør vil nok være merkbart, men også på eksteriøret. For ikke å glemme design og muligheter for ekstrautstyr. Konebilen hjemme ble byttet fra Opel til Audi nå i år, og forskjellen er helt klart merkbar. Endret 15. mars 2018 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Bernt2 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Da hadde det blitt en Kona..ingen vits å betale 300.000 ekstra for fire ringer i grillen.Dette blir nok en mye større bil. Kona er på størrelse med Opel Ampera-e. I tillegg forventer jeg mye høyere grad av luksus i denne bilen. Er jo ikke bare rekkevidde som har noe å si når det kommer til bil... Men selv går jeg for Model 3, siden min makspirs også ligger rundt 300 000 kr.Hva slags luksus får den?Min nåværende elbil ( Ioniq) har ikke så mye mindre plass, med fem personer, hundebur i bagasjerommet, og den har varmepumpe, elvinduer, klimaanlegg, varmeseter ,varme i ratt ACC, filholder, ryggesensorer, også for kryssende trafikk, driver only funksjon på varmen, navigasjon, trådløs lading av telefon, Wi-Fi på infotainmenten. Hva mer har Audi? Nei du har nok rett.Alle som sikler på denne Audien kommer til å endre mening etter ditt innlegg, og velge en Ionoq i stedet. Det er din påstand..men hva slags luksus har den, ut over det jeg har nevnt? Kvalitet og finish på interiør vil nok være merkbart, men også på eksteriøret. For ikke å glemme design og muligheter for ekstrautstyr. Konebilen hjemme ble byttet fra Opel til Audi nå i år, og forskjellen er helt klart merkbar. Opel ja....men dersom du synes Audis design er mer luksuriøs så...Ingen ting som har flasset i interiøret på min, og interiøret på alle biler i dag, bortsett fra Dacia Duster o.l, er nokså like i opplevd kvalitet. Lenke til kommentar
gustyninja Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Da hadde det blitt en Kona..ingen vits å betale 300.000 ekstra for fire ringer i grillen.Dette blir nok en mye større bil. Kona er på størrelse med Opel Ampera-e. I tillegg forventer jeg mye høyere grad av luksus i denne bilen. Er jo ikke bare rekkevidde som har noe å si når det kommer til bil... Men selv går jeg for Model 3, siden min makspirs også ligger rundt 300 000 kr.Hva slags luksus får den?Min nåværende elbil ( Ioniq) har ikke så mye mindre plass, med fem personer, hundebur i bagasjerommet, og den har varmepumpe, elvinduer, klimaanlegg, varmeseter ,varme i ratt ACC, filholder, ryggesensorer, også for kryssende trafikk, driver only funksjon på varmen, navigasjon, trådløs lading av telefon, Wi-Fi på infotainmenten. Hva mer har Audi? Nei du har nok rett.Alle som sikler på denne Audien kommer til å endre mening etter ditt innlegg, og velge en Ionoq i stedet. Det er din påstand..men hva slags luksus har den, ut over det jeg har nevnt? Kvalitet og finish på interiør vil nok være merkbart, men også på eksteriøret. For ikke å glemme design og muligheter for ekstrautstyr. Konebilen hjemme ble byttet fra Opel til Audi nå i år, og forskjellen er helt klart merkbar. Opel ja....men dersom du synes Audis design er mer luksuriøs så...Ingen ting som har flasset i interiøret på min, og interiøret på alle biler i dag, bortsett fra Dacia Duster o.l, er nokså like i opplevd kvalitet. Du har helt klart aldri sittet i en Alfa Romeo Lenke til kommentar
Erik Sandvik Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Synd at ingen vil få bilen levert i år, som det står i overskriften. Viktig med ordstilling her... Lenke til kommentar
Bjørn Eng Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Tesla klarer ikke å tjene penger når de har monopol. Nå får de konkurranse fra produsenter med bedre og billigere biler. Bye bye Tesla. Hva har Tesla monopol på sa du? Biler som heter 'Tesla'? Dakkar deg. Skjønte du ikke poenget du da. Spør pappaen din du. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Tesla klarer ikke å tjene penger når de har monopol. Nå får de konkurranse fra produsenter med bedre og billigere biler. Bye bye Tesla. Hva har Tesla monopol på sa du? Biler som heter 'Tesla'? Dakkar deg. Skjønte du ikke poenget du da. Spør pappaen din du. Jeg elsker sakligheten i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Tesla klarer ikke å tjene penger når de har monopol. Nå får de konkurranse fra produsenter med bedre og billigere biler. Bye bye Tesla. Hva har Tesla monopol på sa du? Biler som heter 'Tesla'? Dakkar deg. Skjønte du ikke poenget du da. Spør pappaen din du. Hva er poenget? Skjønner du det ikke selv heller siden du henviser meg til å spørre noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå