akelbo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Square Enix delte litt for mye informasjon.Ny Shadow of the Tomb Raider-lekkasje kan ha avslørt spillets slippdato Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 For en lite oppfinnsom tittel. Shadow of the Colossus, Shadow of War. Hva blir det neste? Interessant at Xbox ikke har karret til seg tidsekslusivitet denne gangen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 For en lite oppfinnsom tittel. Shadow of the Colossus, Shadow of War. Hva blir det neste? Tja, at neste Xbox blir hetende Shadow of PS5? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 For en lite oppfinnsom tittel. Shadow of the Colossus, Shadow of War. Hva blir det neste? Interessant at Xbox ikke har karret til seg tidsekslusivitet denne gangen. Er ikke tidseksklusivitet noe både sony og Microsoft driver med? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 For en lite oppfinnsom tittel. Shadow of the Colossus, Shadow of War. Hva blir det neste? Interessant at Xbox ikke har karret til seg tidsekslusivitet denne gangen. Gleder meg til Shadow of Shadow, the shady shadowy shadow game. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Gleder meg. Selv om dette er siste kapittel ( for now ) i Lara sin origin historie, håper jeg vi får mange flere eventyr med frøken Croft i framtiden. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Film rett rundt hjørnet, nytt spill i september? Selvsagt blir det mer Tomb Raider etterhvert. Jeg håper bare Shadow blir mer som de gamle spillene, med stor fokus på utforsking og puzzles. Vi trenger ikke flere skytespill med Lara. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Dårlig nytt at de heller prioriterer et Marvel superheltspill foran dette. Er det egentlig noen spill med en Marvel-figur i hovedrollen som har vært god opp igjennom tidene? Jeg kommer ihvertfall ikke på et eneste et. Men det er vel slik at det er pengene som rår, og Marvel har (dessverre) en enorm popularitet til tross for variabel kvalitet på filmene deres. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Spider-man? Cap America? Lego Marvel Superheroes? Hulk: Ultimate Destruction? Wolverine: Origins? Marvel: Ultimate Alliance? Marvel Heroes? Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Koste meg mye med de to seneste Tomb Raider spillene. Håper bare de tweaker litt på det, sånn at det faktisk føles verdt det å samle ting utenom hovedoppdraget. Synker gjerne tid på å finne goodies om det bare er en god grunn til det. Forøvrig står det vel kun at det er avslutningen på "origins" historien. Trilogier er tingen. Neste trilogi blir vel Lara som mer voksen og etablert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå