drageset Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hei, Jeg sitter her med både en Pioneer DEH-X7800 og en DEH-X8700, men greier ikke bestemme meg for hvilken jeg vil ha. Bilen er en Citroen Berlingo, det er altså ikke snakk om å tilfredsstille et audiofilt behov i øverste klasse. Jeg liker begge to, men... finner likevel noe negativt med begge. Jeg kan leve med at X7800 kun har front-USB, men synes ikke det kjipe displayet er noe å rope hurra for. X8700 har et mye bedre display, men jeg misliker sterkt de vertikale lysstripene på spilleren. Funksjonsmessig har begge det samme, jeg ser ikke at Spotify-funksjonen på X7800 er så veldig forskjellig fra BT-Audio. Tracks kan styres via rattkontrolleren uansett. Lyd fra både USB-stick, kablet iPod og iPhone via Blutooth fungerer også fint på begge to. Er det noen som har noen kommentarer eller erfaringer? (Eventuelt et triks for å kople ut de vertikale lysstripene på X8700? ) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Greit fornøyd med 7800-dab jeg ja, den har funksjoner 8700 mangler også siden den er av nyere design. Egentlig en spiller som har alt. Cd, aux, usb, bt, dab, trådløs håndfri. Ikke stort mer man trenger egentlig. Lenke til kommentar
drageset Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Greit fornøyd med 7800-dab jeg ja, den har funksjoner 8700 mangler også siden den er av nyere design. Egentlig en spiller som har alt. Cd, aux, usb, bt, dab, trådløs håndfri. Ikke stort mer man trenger egentlig. Hei og takk for kjapt svar. Hvilke funksjoner mener du 7800 har som 8700 ikke har? Bortsett fra Spotify-funksjonen ser jeg ikke hva som er forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå