Skribenten_ Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Sikkert et logisk svar på dette, men biler som har tilgriset skilt, hvordan blir de registrert i bommen? Det er vel ikke så lett at man kan slippe å betale, bare skiltet er tilgriset... Lenke til kommentar
OmniStat Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvis bilen ikke har en sånn bombrikke montert, og skiltene er uleselig, da slipper du gjennom gratis. Men vær klar over at du kan utløse en høy alarm (likner på tyverialarm) på sånne automatiske bomstasjoner som også har en manuell del, dersom du kjører gjennom uten å bli registrert på automatisk sluse, for det skjedde med meg i Tyrkia på de der gamle KGS stasjonene. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Så Hvis bilen ikke har en sånn bombrikke montert, og skiltene er uleselig, da slipper du gjennom gratis. Men vær klar over at du kan utløse en høy alarm (likner på tyverialarm) på sånne automatiske bomstasjoner som også har en manuell del, dersom du kjører gjennom uten å bli registrert på automatisk sluse, for det skjedde med meg i Tyrkia på de der gamle KGS stasjonene. Så det er så enkelt å slippe gebyrer. I disse tider kjører mange biler med tilgriset skilt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hadde det ikke vært for at jeg kjørte elbil tror jeg jeg hadde testet det trikset selv Man er dog pliktig til å ha rent skilt, og man kan nok sikkert få bot for det, men har aldri etter mange år på veien fått bot for tilgriset skilt. uleselig skilt har jeg hatt mange ganger, om så ubevist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå