AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hei Så idag fikk vi en ny jente i klassen. Hun er veldig vakker og alle vi gutta falt for henne med det første vi så hun. Til og med de andre jentene i klassen ble misunnelige på henne! Jeg er ikke akkurat den mest attraktive, men folk mener jeg er morsom, så jeg tenker å bruke dette. Kommer sannsynlig til å få snakke med henne imorgen, så jeg venter med å sende forespørsel på facebook. Kunne jeg ha vunnet hennes hjerte? Hvordan kan jeg få oppmerksomheten hennes? Anonymous poster hash: 7ce22...af6 Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Kjør på. Pass på å ikke komme i vennesonen, har selv vært der en del i ung alder. Bruk din egenskap som morsom for å få oppmerksomheten hennes:) Pass på, ikke tenk på utseende, du har bare kjent hun i mindre enn ett døgn, bli kjent før du prøver deg. Ellers kjør på. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Niks, burde nok lage en tråd på kvinneguiden å sjekke der og... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Tingen med de peneste jentene er at ingen tør å sjekke dem opp, bortsett fra idiotene som ikke eier skam. De får derfor ikke oppmerksomhet fra oppegående gutter. Oppegående gutter er nemlig ofte ikke like selvsikre. Kruger effekten heter det vel. Så hvis du er den ene oppegående gutten som tar initiativ så er du så godt som sikret å få henne. Hun vil så klart velge deg i stedet for alle idiotene som ikke klarer å gjøre annet enn å plystre på henne og tafse henne på rompa. Som flere sier, her er det bare å kjøre på. Anonymous poster hash: d7b25...5fa 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Problemet med skole og klasser er at man er mer eller mindre sosialt tvunget til å holde ut med hverandre til skolen er over. Dette gjør det nesten umulig å gjøre fremsteg uten svært stor risiko. Hvis man går på en smell, så blir man tvunget til å konfrontere det hver dag resten av tiden en skal gå på den skolen. Derfor er det best å holde måten, og vente. Det blir som en gjeng apekatter i skogen som skal prøve å være siviliserte. Det er rett og slett umulig. Med hormoner og hele pakka. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Dette kan jo ikke gå galt, med unntak at hun ikke like gutter selvsagt. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Problemet er at sånne jenter er vant med at hele verden elsker dem. Og ofte er de drittlei av at gutter "prøver seg" konstant. Så du må for all del unngå den typen fremstøt hun er vant med å få hele tiden. Gå heller sakte frem og bygg opp en trygg og avslappet relasjon, med humor som du sier, og la tiden jobbe for deg. Ikke bli sjalu eller fall for fristelsen å bli desperat når hun får oppmerksomhet kontinuerlig fra alle de tøffe gutta; det er hun vant med fra før, så du må bare være trygg på at din metode virker bedre på sikt Men klart, kjærligheten kan ingen styre. Enten faller hun for deg, eller så gjør hun det ikke. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Øøøh.. Spør om hun og noen andre hun henger med vil bli med på bowling.. Eller noe annet artig du kan komme på. Så ved nei, forsøk å finne ut hva de liker som aktivitet. Kan hende det å gjøre noe i sammen tar bort den der voldsomme intensiteten og flauhet, som det å kun kommunisere verbalt gjerne er. Bruk litt tid på prosjektet. Er hun interessert i deg, så går det vel ikke an å være for sent ute, bare du "investerer i et par aksjer".. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Hello, mr nice guy Haha, der har du den klassiske typen som sitter og syter om at "bare bad guys får damer, nice guys som meg får aldri noen" Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hello, mr nice guy Haha, der har du den klassiske typen som sitter og syter om at "bare bad guys får damer, nice guys som meg får aldri noen" Og der har vi mobberen som ender opp med en kopp på hjørnet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå