PgUp Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Var ute og kjørte i stad i en polo 2014 mod, da motorkraften plutselig gikk ned og EPC og Motorlampa lyser. Fikk kjørt hjem og parkert da alle verksted er stengt, men merket jo at det gikk veldig tregt og turtallet ble temmelig høyt når jeg trykket inn gassen. Er det greit å kjøre til verksted i morgen eller er det farlig? Noen som aner hva det kan være? Har ikke blitt kjørt så langt, bare 34k km. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Automat eller manuellt gir? Du må uansett på verksted for å lese ut feilkodene så du kan jo bare ringe og bestille time og spørre de i samme slengen om det er trygt å kjøre bilen til verksted. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Automat eller manuellt gir? Du må uansett på verksted for å lese ut feilkodene så du kan jo bare ringe og bestille time og spørre de i samme slengen om det er trygt å kjøre bilen til verksted. Automat. Må nok det ja. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Da er høyt turtall og lav fart noe som virkelig gjør meg bekymra. En automatkasse er noe du ikke ønsker skal havarere. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Da er høyt turtall og lav fart noe som virkelig gjør meg bekymra. En automatkasse er noe du ikke ønsker skal havarere. Heldigvis innenfor garantien. Men synes det er merkelig. Har skjedd en gang før men da gikk det over etter at jeg hadde latt bilen stå litt. Synes det er litt rart med en såpass ny bil og lite km. Endret 14. mars 2018 av PgUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå