jarle-60 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 This is my hometown Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Dette er ikke tatt med det apparatet jeg vanligvis bruker. Den elven dere ser bukter seg gjennom "my hometown" og heter Numedalslågen og det er ca 18 km til den renner ut i sjøen ved Larvik. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Meløstranda? Hei Helene skjønner du har vært på Meløstranda.Nei litt lenger opp Kvelde rette ved siden av Holmfoss. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Meløstranda? Hei Helene skjønner du har vært på Meløstranda.Nei litt lenger opp Kvelde rette ved siden av Holmfoss. Nei, har aldri vært der, bare tittet på kartet. Tenkte først på Kvelde, men det var over fire mil dit fra Larvik mente Google. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Jøsss, er dette bildt tatt i romjula? Det ser ikke akkurat slik ut. Tror det er is på vannet til høyre(?) og ser at løvskog og lyng er høst/vinterfarget. Lav solføring som øker kontrastene. Pent sted du bor på, at det ikke er en by skal du bare glede deg over. Selv har jeg flyttet ut av byen og har ikke angret et sekund på det. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hvilken smukt sted...god dybde i billedet vh Suss Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Meløstranda? Hei Helene skjønner du har vært på Meløstranda.Nei litt lenger opp Kvelde rette ved siden av Holmfoss. Nei, har aldri vært der, bare tittet på kartet. Tenkte først på Kvelde, men det var over fire mil dit fra Larvik mente Google. Google tok tok litt feil da. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Jøsss, er dette bildt tatt i romjula? Det ser ikke akkurat slik ut. Tror det er is på vannet til høyre(?) og ser at løvskog og lyng er høst/vinterfarget. Lav solføring som øker kontrastene. Pent sted du bor på, at det ikke er en by skal du bare glede deg over. Selv har jeg flyttet ut av byen og har ikke angret et sekund på det. Mvh.Oddvar Ja tatt i 28-12 2016. Nei i år måtte jeg nok hatt truger for å komme dit. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Hvilken smukt sted...god dybde i billedet vh Suss Takker så mye. Bare 18 km fra Larvik der Superspeed fra Hirtshals kommer inn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg