Supervisor Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva bør jeg velge? Hva gir "mest for penger"? Canon MVX150i Canon MV650i eller Sony DCR-TRV33 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 tja si det, selv ønsker jeg meg Sony DCR-TRV80 ta en titt på det du. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Sony DCR-TRV80 er alt for dyrt for meg. Må nøye meg med de 3 som jeg nevnte. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Er det så vanskelig for noen som har peiling på kamera å besvare på et spørsmal? Eller er det sånn at det er bare begynnere her, akkurat som jeg er? Endret 14. desember 2003 av jokab Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har ikke erfaring med Sony kameraet du nevner her, men Canon MVX150i er mye bedre på bildekvalitet enn Canon MV650i, spesielt innendørs eller i dårlig lys. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Endelig fikk jeg svar. Takker og bukker. Forresten, har noen dett kamera - Canon MVX150i? Jeg hørte at de har problem med lyd. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
coban Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 problemet med lyd er bundet til det faktisk at den kan ta opp motorstøy.. som han over sier så er mvx150 et bra kamera.. men jeg liker trv33 bedre personlig, uansett hvis du går for enten eller ås blir du fornøyd. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke kjøp MVX150i. Prøvde det selv men leverte det tilbake. Vil du vite hvorfor, gjør et søk på mitt navn og MVX150i. Kjøpte selv Sony TRV80, kjempe fornøyd med det. Var jeg deg så ville jeg kjøpt TRV33 ut ifra de modellene du nevner. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Veldig individuelt hvor plagsom motorstøyen er. Vi har solgt en god del MVX150i i butikken, og bare fått gode tilbakemeldinger fra kundene. Lenke til kommentar
sarc Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Alle modellar har ulike kvalitetar, så du må vurdere kva du vil prioritere. Søk på mitt namn og MV650i for mine erfaringar med dette kameraet. Problemet med filming i svakt lys løyser eg med manuelle innstillingar. Motorstøy er eliminert med ekstern mikrofon. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hva betyr egentlig svakt lys? Er det lys i hjem eller lys ute om natta? Jeg skal filme stort sett inn i huset (barn og familie) og litt når jeg skal på ferie. Er ingen storkrav bruker. Jeg kan få Canon MVX150i for ca. 7000kr. Siden laveste pris i prisguiden er ca.8500 er det lurt å kjøpe den for 7000 selv om den er dårligere en Sony kamera? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Afseth, jeg liker signaturen din. Lenke til kommentar
coban Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 svakt lys vil jeg betegne som hovedsaklig innendørs i dempet belysning, la oss ta for oss typisk setting i jula da.. det du har dempet belysning mde litt steariner osv. det er ikke akkurat de beste forholdene for et 3ccd kamera, du har to-tre alternativer egentlig, du har som folk sier trb80 som er superb i disse forholdene, du har også mx8 fra panasonic som jeg er blitt veldig imponert over.. så har du jo mvx150 fra canon, og som afseth så er det med lyd litt varierende fra en til annen... mx8 er veldig lett å bruke, du har 5 innstillinger du kan bruke for forskjellige aktiviter, blant annet sport og portrett er noen.. dette kameraet har fått veldig bra kritikk, eneste jeg kan si er jo at det er ikke det nyeste 2002 mod, men uansett så er dette absolutt et veldig bra kamera- les link under: http://www.whatcamcorder.net/frame.html?ht...nicNV-MX8.shtml paste i url. Lenke til kommentar
kjetiaha Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Siden laveste pris i prisguiden er ca.8500 er det lurt å kjøpe den for 7000 selv om den er dårligere en Sony kamera? Du får TRV33 til 6995,- i butikk hvis du ikke må ha kamera på dagen. Både Elkjøp, Lefdal og Japan Foto har kampanjer med denne prisen fra tid til annen. Jeg kjøpte det til den prisen på Elnor (Oslo) og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Afseth, jeg liker signaturen din. Takk takk :-) edit : fant ut at det var lurt å legge til signaturen i dette innlegget Endret 16. desember 2003 av Afseth Lenke til kommentar
Sparchy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 et du har dempet belysning mde litt steariner osv. det er ikke akkurat de beste forholdene for et 3ccd kamera, du har to-tre alternativer egentlig, du har som folk sier trb80 som er superb i disse forholdene, du har også mx8 fra panasonic som jeg er blitt veldig imponert over Kan få et mx8 til ca 10 laken. Er dette godt kjøp, eller bør jeg satse på GS-70(samme pris) synes kanskje MX 8 er noe stor, ihvertfall i forhold til GS-70. Vurderer også mx 500 eller PC330, men har liksom satt en magisk grense på 10 000 spenn. men altså: MX8 eller GS-70, hvem er best på billedkvalitet?(kun det!) : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå