shorin Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 noen som har en "lett forstålig url eller noe? Har ati radeon 8500 ratail TIA Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Vet ikke om dette kan hjelpe deg men ta en titt, bare vær forsiktig, plutselig sitter du der uten skjermkort. (slik som jeg gjør) http://www.xbitlabs.com/video/radeon8500-overclocking/ Lenke til kommentar
shorin Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 takk for svar og url.Hva slags kort hadde du?Kjipt at d tok kvelden da. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Er d noen andre på forumet her som har volt modda 8500? Trenger litt mer info før jeg tar fram skjere-brenneren og slegga.Har ikke lyst til å gjøre noe galt.Takk på fårhånd Lenke til kommentar
jason Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Elsa Ti 200. Fikk det til å virke, skulle bare sette på en annen motstand på Vcore, da min kjære niese stakk av med det og presterte å sette seg på ned. Resultat: et par tre deler som ble brukket av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå