Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

anmelde selskap sms sender sms

Nupp

Anbefalte innlegg

Mest fasinerende jeg var borti skjedde for litt siden, de ringte med +4790 som første siffrene til en kamerat av meg, viste seg å være microsoft svindel fra India.

De fleste apper som blokkerer nummer burte filtrere nummeret du sliter med.

Om alt feiler får du vel nesten kontakte politiet som tar kontakt med interpol osv.

Men seriøst om du opplever at det ikke gir seg uansett hva du gjør så ta kontakt med dansk politi og spør om de har hørt om lignende eventuelt vet mer om dette nr eller firmaet.

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte er det ikke et nummer i det hele tatt, bare en tekst. Noen ganger gir de ut et nummer man kan "stoppe" på som ikke er i bruk.

Jeg har block liste for samtaler, fungerer veldig bra.

Nei jeg vil ikke bytte nummer, har et veldig enkelt nummer. 

Jeg spurte her fordi jeg lurer på om jeg kan anmelde dem for det.

Lenke til kommentar

Ofte er det ikke et nummer i det hele tatt, bare en tekst. Noen ganger gir de ut et nummer man kan "stoppe" på som ikke er i bruk.

Jeg har block liste for samtaler, fungerer veldig bra.

Nei jeg vil ikke bytte nummer, har et veldig enkelt nummer. 

Jeg spurte her fordi jeg lurer på om jeg kan anmelde dem for det.

Det du opplever er jo tlf terror med Stor T, men hva sier operatøren din?

Ser litt ut som det som er minst stress for deg for å få slutt på dette er enten å starte med morse eller skaffe nytt nummer.

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

skift nummer = problem solved.

om du ikke har noen venner/familie/jobb

For alle andre så er det mye enklere å blokkere numrene etterhvert som en får meldinger og til slutt vil det stoppe

Sa aldri det var enkelt, om du foretrekker å bli spamma ned hver dag istedenfor å sende en melding til folk at du har skifta nummer så good on u. Latskap kaller jeg heller det.

Lenke til kommentar

er flere apper du kan installere for å filtrere ut spam, ble i flere uker oppringt av tns gallup, ipsos og "respons analyse as"... drittselskap i mine øyne, lasta ned 180 appen og har blokkert de via appen. De ringer og appen legger på før ringetonen får tid til å starte. Eneste jeg får er en annotering om at appen har blokkert en samtale.

Takk for tips

Lenke til kommentar

For alle andre så er det mye enklere å blokkere numrene etterhvert som en får meldinger og til slutt vil det stoppe

Sa aldri det var enkelt, om du foretrekker å bli spamma ned hver dag istedenfor å sende en melding til folk at du har skifta nummer så good on u. Latskap kaller jeg heller det.

Nei, latskap er å skifte nummer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

gl med å blokke noen som spoofer nr, har ikke peiling du ?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt problemer med sånt, så kanskje jeg har peiling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har ikke hatt problemer med sånt, så kanskje jeg har peiling?

Gi meg nr ditt så kan jeg sende 3 meldinger til deg hver dag fra tre forskjellige numre, så kan du fortelle meg etter 1 år at det ikke er lettere å skifte nummer enn å blokke hver dag. 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...