AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Får møte? Sier de ikke har kontakt, men det skjønner du at de har. Hadde du klart å være rolig med det? Anonymous poster hash: a2e5c...474 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ja, dersom hun ikke hadde løyet om det Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ja, sjæl.. Det er vel løgnen som er problematisk. 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvis du vet at hun lyver så er jo det ganske suspekt, men det har også vært folk inne her og skrevet at det ikke er noe på gang men at de lyver for kjæresten fordi de er redde for sjalusi. Som jo blir ganske dumt nettopp fordi det skaper situasjoner som dette. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) I forhold til min egen personlighet hadde jeg ansett en slik situasjon som ensbetydende med at det foregikk utroskap ettersom min partner ikke har et gram av en grunn til å holde et vennskap skjult. (Om du aktivt ikke får møte så er det basicly å skjule ) Om du er av det usikre slaget som fort blir sjalu eller misunnelig kan det være mer naturlig at hun ikke ønsker konflikt. Veldig mange kvinner har et behov for å føle seg ettertraktet. Derfor ønsker de mennesker rundt seg som oppvarter og flørter for at de skal føle seg bedre.Av samme grunn er mange kvinner på datingsider og puleapper selv om de er i forhold. Dels for å føle seg bedre, dels for å ha et øye åpent for en større gren å hoppe over til. Hvis disse vennskapene er av dette slaget vil det også være naturlig å holde deg på avstand da du kan skremme dem bort. Endret 14. mars 2018 av Invader Zim 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 I forhold til min egen personlighet hadde jeg ansett en slik situasjon som ensbetydende med at det foregikk utroskap ettersom min partner ikke har et gram av en grunn til å holde et vennskap skjult. (Om du aktivt ikke får møte så er det basicly å skjule ) Kalles lying by omission. Er når du unnlater å gi en person info fordi det passer din agenda bedre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Hvis kjæresten er pen (noe jeg antar du synes hun er siden du er sammen med henne) så bør "kompiser" være uakseptabelt. Rett og slett fordi menn alltid vil fanasere om å komme i buksene på henne. Å henge med "kompiser" av motsatt kjønn er en uting, i hvert fall på tomannshånd. Anonymous poster hash: 523e5...99d Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Iķke nødvendigvis. Har flere jentevenner jeg ikke har til intensjon å ligge med. Til og med lesbiske jentevenner (óg de er jo sex hvertfall helt uaktuellt med, logisk nok). Så det er ikke nødvendigvis slik at venner av motsatt kjønn nødvendigvis kun er av et resultat av sexforhåpninger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå